Σούπερ-μάρκετ, ένδυση, φάρμακα, προσωπικές ανάγκες… Ο κατάλογος είναι μακρύς. Ποιος κατάλογος; Αυτός των περικοπών που κάνουν οι Έλληνες προκειμένου να τα βγάλουν πέρα!

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο σημείωσε νέα μεγάλη πτώση της τάξεως του 16,8%, επιτείνοντας τη δυσμενή οικονομική κατάσταση των επιτηδευματιών.

Μάλιστα, με το διαθέσιμο εισόδημα να συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο και τους φόρους να τραβούν την ανηφόρα, τα νοικοκυριά έχουν αναγκαστεί να περιορίσουν και αγορές ειδών πρώτης ανάγκης αλλά και τροφίμων.

Συγκεκριμένα, καταγράφηκαν οι εξής μειώσεις: Έπιπλα - ηλεκτρικά είδη - οικιακός εξοπλισμός (29,1%), Ένδυση - υπόδηση (21,2%), Φαρμακευτικά - καλλυντικά (20,2%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (16,6%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (13,3%), Βιβλί α- χαρτικά - λοιπά είδη δώρων κ.ά. (13,3%), Τρόφιμα- Ποτά- Καπνός (6,5%) και Πολυκαταστήματα (2,2%).