Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένο το Δημόσιο στο θέμα της φορολόγησης του αυτοκινήτου.

Λογικό, μιας και ως μαθητευόμενοι μάγοι κάποιοι επαΐοντες προσπάθησαν να εφαρμόσουν τους χρησμούς της Τρόϊκας, με αποτέλεσμα να επέλθει το απόλυτο -δημοσιονομικά- Βατερλώ.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 15 δισ. ευρώ είναι οι σωρευτικές απώλειες του Δημοσίου από το 2009 λόγω της πολιτικής για την φορολόγηση των αυτοκινήτων, ενώ 30.000 θέσεις εργασίας «εξαφανίστηκαν» από την αγορά.

Διαβάστε και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

Έσοδα από πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων:
100 εκ. ευρώ το 2011, 47 εκ. ευρώ το 2012, 45 εκ. ευρώ (ελπίδα) το 2013

Απώλεια εσόδων από 700.000 ΙΧ που τέθηκαν σε ακινησία

ΦΠΑ καυσίμων:
2,8 δισ. ευρώ το 2011... (ελπίδα για) 2,5 δισ. το 2013

Πωλήσεις αυτοκινήτων:
279.794 το 2007,97.682 το 2011, 58.482 το 2012

Έσοδα από πωλήσεις ΙΧ μέχρι το 2009:
1,8 δισ. ευρώ

Έσοδα από πωλήσεις ΙΧ το 2012:
0,2 δισ. ευρώ

Έσοδα από πώληση καινούργιου ΙΧ 1,4 λίτρα:
2.000 ευρώ

Έσοδα από πώληση καινούργιου ΙΧ 2 λίτρων:
12.000 ευρώ

Στο κλάδο του αυτοκινήτου χάθηκαν:
30.000 θέσεις εργασίας και 1,6 δισ. ευρώ

Φόρος πολυτελείας στα καινούργια ΙΧ:

Προϋπολογισθέν ποσό 70 εκατ. ευρώ εισπραχθέν 2,2 εκ. ευρώ

Σωρευτικές απώλειες Δημοσίου από το 2009 στα αυτοκίνητα:
15 δισ. ευρώ