Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της έκλεισε η πλατφόρμα του Αλέκου Φλαμπουράρη, όπου οι πολίτες μπορούν να καταθέτουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στις σχέσεις τους με τους δημόσιους φορείς.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Επικρατείας, καταχωρήθηκαν μέσα σε 12 μήνες περίπου 8.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,1% έχει ήδη περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια κάθε φορά υπουργεία, ενώ το 18,8% βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, από τις υποθέσεις που περαιώθηκαν το 13,9% είχε αρνητική έκβαση.

Έξ αυτών που είχαν θετική έκβαση, το 40,8% αφορούσε τον ενδιαφερόμενο σε προσωπικό επίπεδο ενώ το 21,1% εξυπηρέτησε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Τέλος, σε ένα ποσοστό 5,4% υπήρξε νομοθετική πρωτοβουλία για να λυθεί το πρόβλημα.

Ενδεικτικά αναφέρεται ως σημαντικότερη η διαγραφή βεβαιωμένων χρεών από τις Δ.Ο.Υ. σε ανασφάλιστους ασθενείς για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία.

 

Tags: