Ξεπερνούν τις 2.250 οι υποθέσεις που έχουν υποβληθεί μέχρι σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, όπως ανακοίνωσε με  Δελτίο Τύπου ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και κυρίως στην επαφή με τις κρατικές δομές. Βέβαια δεν έλειψαν τα  ευτράπελα με πολίτες που του ζήτησαν ακόμη και… νύφη!   

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ενδεικτικά:

-Κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν.      

-Μεταφέρθηκαν στο ίδιο υπουργείο (Υγείας),  οι  δεκάδες παραινέσεις αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.

-Μετά από σχετική αναφορά που μας έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις.

-Επισπεύσθηκε η  έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου). 

-Εντατικοποιείται η συνεργασία με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγούμαστε το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα.

«Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται» καταλήγει το Δελτίο Τύπου του Υπουργού Επικρατείας.    

 

 

 

 

 

 

Tags: