Καταγγελία ΝΔ και Κ. Καραμανλή: Πριν στεγνώσει το μελάνι του Documento o Καλογρίτσας πήρε νέα εργολαβία!

«Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει» υποστηρίζει η αξιωματική αντιπολίτευση - Πρώτη ανάρτηση 21:19

Καταγγελία ΝΔ και Κ. Καραμανλή: Πριν στεγνώσει το μελάνι του Documento o Καλογρίτσας πήρε νέα εργολαβία!

 «Πριν στεγνώσει το μελάνι της αθλιότητας της εφημερίδας “Documento”, ο εκδότης της και επίσημος εργολάβος λάσπης της Κυβέρνησης, κ. Καλογρίτσας, πέρασε σήμερα από το ταμείο» καταγγέλλει η ΝΔ με ανακοίνωσή της , για την ανάθεση και 4ης εργολαβίας του   έργου  του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, στην εταιρεία «Τοξότης Α.Ε», που ανήκει στον ίδιο εκδότη.       

 Η ΝΔ προσθέτει στην ανακοίνωσή της:

«Αφού κατέτμησαν το έργο του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, ο κ. Σπίρτζης, ως Υπουργός και κουμπάρος του κ. Καλογρίτσα, του ανέθεσε σήμερα την 4η κατά σειρά εργολαβία, ύψους 74.000.000 ευρώ. Θυμίζουμε ότι ήδη η εταιρία του έχει πάρει και τα τρία προηγούμενα έργα συνολικού προϋπολογισμού 178.000.000 ευρώ, χωρίς το σημερινό.

Τσίπρας κερνάει και Καλογρίτσας πίνει …».

Ειρωνικά συγχαρητήρια από τον Κ. Καραμανλή στην «Τοξότης Α.Ε.» για την ανάληψη και 4ης εργολαβίας  

Αναφορικά επίσης με την σημερινή ολοκλήρωση της δημοπράτησης του 4ου τμήματος του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, ο  Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οφείλουμε, κατ’ αρχάς, να συγχαρούμε την κατασκευαστική εταιρία “Τοξότης Α.Ε.”, που αναδείχθηκε, για άλλη μια φορά – τέταρτη κατά σειρά – μειοδότης σε εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα Βάρδα – Κυλλήνη).

Με αυτόν τον τρόπο, η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε πλέον το 50% του συγκεκριμένου έργου, κάτι που ακυρώνει στην πράξη το βασικό επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι η “κατάτμηση” έγινε για την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού».

Ο κ. Καραμανλής προσθέτει επίσης:  

«Μέχρι σήμερα, το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει προχωρήσει στην υπογραφή καμίας απολύτως σύμβασης, σε συνέχεια των τριών πρώτων δημοπρατήσεων.

 Δεν έχει εξασφαλιστεί καμία απολύτως χρηματοδότηση του έργου.

 Καταρρέει πλήρως το επιχείρημά τους ότι η “κατάτμηση” έγινε προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν πολλές και μικρές κατασκευαστικές εταιρείες.

 Η “κατάτμηση” είναι μια πρακτική, η οποία οδηγεί σε καθυστέρηση των χρονοδιαγραμμάτων και σε αύξηση του τελικού κόστους του έργου και γι’αυτόν το λόγο δεν την επικροτεί και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έλαβε, το 2015, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος με έτοιμη δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δυστυχώς, εκείνοι επέλεξαν τη λογική των “κατατμήσεων”.

 Θέλουμε ειλικρινά να ελπίζουμε πως, παρά τα συνεχή εμπόδια που προβάλλει η Κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να ικανοποιήσει τους “ημετέρους”, το έργο αυτό κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και δεν θα μείνει κι αυτό στα χαρτιά».

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top