Μεγάλο προβάδισμα και πρωτιά κατέγραψε η προσκείμενη στη ΝΔ συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ στις εκλογές των καθηγητών και των δασκάλων για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια.
Στους εκπαιδευτικούς της μέσης εκπαίδευσης η ΔΑΚΕ κατέλαβε την πρώτη θέση, αφήνοντας στην δεύτερη θέση την προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ παράταξη της ΣΥΝΕΚ, η οποία στις προηγούμενες εκλογές (2014) είχε κυριαρχήσει.
Τα ποσοστά της ΔΑΚΕ αναμένεται ότι θα σημειώσουν άνοδο που θα προσεγγίσει το 7% (στο 27%-28% πανελλαδικά) ενώ της ΣΥΝΕΚ αναμένεται ότι θα καταγράψουν σε πανελλαδικό επίπεδο πτώση 5 μονάδων (στο 20% από 25%).
Διατηρεί τα ποσοστά του το ΠΑΜΕ του ΚΚΕ (στο 15% περίπου), ενώ σημειώνουν μικρή πτώση οι Παρεμβάσεις (της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς). Η προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ ΠΕΚ (πρώην ΠΑΣΚ) καταλαμβάνει ποσοστό 7%-8%, ενώ η νεοεμφανιζόμενη παράταξη που πρόσκειται στη ΛΑΕ κατέγραψε με μικρά ποσοστά, περί το 2%.
Στους δάσκαλους, η ΔΑΚΕ παρέμενε στην πρώτη θέση, με αύξηση των ποσοστών της, ενώ δεύτερη αναδείχθηκε η παράταξη ΔΗΣΥ (που πρόσκειται στη Δημοκρατική Συμπαράταξη).
Χαρακόπουλος: Τα επικοινωνιακά τερτίπια της κυβέρνησης δεν περνούν στους ανθρώπους της εκπαίδευσης
Δήλωση για τη νίκη της ΔΑΚΕ έκανε εκ μέρους της ΝΔ ο τομεάρχης Παιδείας του κόμματος Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Ο κ. Χαρακόπουλος δήλωσε συγκεκριμένα:
«Η Νέα Δημοκρατία συγχαίρει θερμά τη ΔΑΚΕ για την επιτυχία που σημείωσε στις εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών στα Υπηρεσιακά ��υμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΠΕ και ΚΥΣΔΕ) τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το γεγονός, μάλιστα, ότι η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, καθιστά την επιτυχία αυτή της ΔΑΚΕ ακόμη σημαντικότερη.
Πίσω από τις βαρύγδουπες δηλώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, τα προβλήματα διογκώνονται, η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης υποβαθμίζεται σταθερά, ενώ δεν γίνεται κανένας διάλογος με τους εμπλεκομένους φορείς και τα θεσμοθετημένα όργανα.

Ωστόσο, τα επικοινωνιακά τερτίπια της Κυβέρνησης δεν περνούν στους ανθρώπους που κατεξοχήν ανήκουν στον εκπαιδευτικό χώρο, τους νηπιαγωγούς, τους δάσκαλους και τους καθηγητές. Γιατί ��υτοί γνωρίζουν καλύτερα απ’ όλους τις πραγματικές επιδόσεις του Υπουργείου Παιδείας, ώστε να τις βαθμολογούν και αναλόγως!

Το μήνυμα, επομένως, που στέλνουν οι εκπαιδευτικοί, μετά και τις αλχημείες της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην εκπαίδευση, καλά θα κάνει να το λάβει σοβαρά υπ’ όψιν της η Κυβέρνηση. Η Παιδεία είναι το μεγάλο στοίχημα και η πρόκληση του μέλλοντος αυτού του τόπου. Και πρέπει να το κερδίσουμε όλοι μαζί. Μακριά από ιδεοληψίες και τις παθογένειες του παρελθόντος».