​Αιχμές για πιθα��ή σχέση των εταιρειών φύλαξης και καθαριότητας των σταθμών του μετρό, με βανδαλισμούς σε σταθμούς της "Αττικό Μετρό", μετά την απόφαση της κυβέρνησης να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία και τη σύναψη συμβάσεων με εταιρείες Σεκιούριτι και καθαρισμού, άφησε κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή, ο υπoυργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας στην ολομέλεια, κατά τη συζήτηση του σχεδίο�� νόμου για την ανάθεση και εκτέλεση συμβάσεων παραχώρησης, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε, ότι οι εταιρείες αυτές εκβίαζαν τους εργαζόμενους, δήλωναν ψευδείς αμοιβές και καταστάσεις εργαζομένων και τόνισε, ότι, η κατάθεση της υπουργικής τροπολογίας, για την αλλαγή του καθεστώτος των συγκεκριμένων εταιρειών, συνέπεσε με καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα του Μετρό.
«Όλως τυχαίως κάποιες ομάδες άρχισαν να σπάνε κάποιους σταθμούς εύχομαι να μην υπάρχει διασύνδεση» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Συνεχίζοντας ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κατηγόρησε «βουλευτές της Ν.Δ και της αντιπολίτευσης ότι ταυτίζονται με τις απόψεις επτά εταιρειών με πτυχίο έβδομης τάξης», οι οποίες "κόπτονται", όπως είπε, για το έργο της οδού Πάτρα - Πύργος. Δεν πρόκειται για "κατάτμηση" αλλά για άλλη αντίληψη στα δημόσια έργα, είπε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε:
«Στην αρχή υπήρχε ένας διαγωνισμός στον οποίο συμμετείχαν επτά εταιρείες και το κόστος είχε εκτιμηθεί στα 470 εκατ. ευρώ. Κάναμε οκτώ διαγωνισμούς. Στον πρώτο συμμετείχαν 12 εταιρείες, με μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης το 53%. Στο δεύτερο 13 με μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης το 55,32% και στον τρίτο 12 εταιρείες με ποσοστό έκπτωσης 57,45%. Οι βουλευτές της ΝΔ και οι εταιρείες ήθελαν να γίνει ένα διαγωνισμός. Οι εκπτώσεις που έδωσαν οι εταιρείες εβδόμης τάξης ήταν 33% εμείς κερδίσαμε πάνω από 57% είπε ο κ. Σπίρτζης.