​Εν μέσω έντονης γκρίνιας και αντιδράσεων ο πρωθυπουργός μεταβαίνει σήμερα στην Πάρο, όπου και θα εγκαινιάσει το νέο αεροδρόμιο του νησιού.

Το ταξίδι αυτό του πρωθυπουργού προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση, καθώς τροπολογία που κατατέθηκε ως επείγουσα την Τετάρτη προέβλεπε ότι οι συνοδοί του πρωθυπουργού και των υπουργών θα μένουν στα ίδια πεντάστερα ξενοδοχεία με εκείνους.

Η αξιωματική αντιπολίτευση έκρινε πως η κατάθεση της τροπολογίας έγινε εσπευσμένα ενόψει του ταξιδιού του πρωθυπουργού στην Πάρο, ενώ σάλο προκάλεσαν οι καταγγελίες της ΝΔ ότι σήμερα θα συνοδεύουν τον Α. Τσίπρα 54 άτομα.

Η ΝΔ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι θέλει να κάνει τριήμερε�� διακοπές με τα λεφτά των φορολογουμένων, και το Μαξίμου με τη σειρά του κατηγόρησε τα στελέχη της ΝΔ για γκεμπελισμό και κιτρινισμό, αφού όπως υποστήριξαν κυβερνητικοί κύκλοι αφενός η αποστολή θα είναι ολιγομελής, αφετέρου θα επιστρέψει αυθημερόν από την Πάρο χωρίς να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό.

Παρά τη μουρμούρα πάντως, ο Α. Τσίπρας αναχωρεί σήμερα από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air για Πάρο και θα επιστρέψει στην Αθήνα το απόγευμα.

Η τελετή των εγκαινίων και ο αγιασμός θα γίνουν στις 12:00 και θα ακολουθήσει ομιλία του πρωθυπουργού.

Αναλυτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής:

11:00 Αναχώρηση από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» προς Πάρο με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air
11:40 Αφιξη στον νέο Κρατικό Αερολιμένα Πάρου
12:00 Τελετή εγκαινίων - Αγιασμός
12:10 Χαιρετισμός από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη
12:15 Χαιρετισμός από τον αντιπρόεδρο του ΔΣ της Aegean Airlines, Ευτύχιο Βασιλάκη
12:20 Ομιλία του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα
12:40 Ξενάγηση / περιήγηση στους χώρους του νέου Κρατικού Αερολιμένα Πάρου
13:30 Συναντήσεις με επαγγελματικούς και παραγωγικούς ��ορείς της Πάρου
20:00 Αναχώρηση με ειδική πτήση της Aegean/Olympic Air προς Αθήνα

Αιχμές για τις προηγούμενες κυβερνήσεις

Την ίδια ώρα, κυβερνητικές πηγές αφήνουν αιχμές για τις προηγούμενες κυβερνήσεις, κατηγ��ρώντας τες για ολιγωρία και κατασπατάληση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία με αποτέλεσμα το έργο της κατασκευής του νέου διαδρόμου του αεροδρομίου της Πάρου να παραμείνει ανολοκλήρωτο μέχρι την ανάληψη της διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Η Πάρος εντάχθηκε στις άγονες γραμμές, επειδή δεν διέθετε επαρκείς υποδομές αεροδρομίου, παρά μόνον έναν μικρό διάδρομο, στον οποίο μπορούσε να επιχειρεί μόνον ένας τύπος μικρού αεροσκάφους. Η επιδότηση της γραμμής Αθήνας- Πάρου, ως άγονης, ανερχόταν στα 4,2 εκατ. ευρώ ετησίως», αναφέρουν οι ίδιες πηγές και συνεχίζουν:

«Είναι χαρακτηριστικό ότι η λειτουργία της γραμμής υπό καθεστώς παροχής δημόσιας υπηρεσίας (σ.σ η επιδότηση) σε βάθος τετραετίας ανήλθε στο συνολικό ποσό των 16,8 εκατ. Σε απλή μετάφραση, η επιδότηση μίας τετραετίας, στοίχισε, τόσο όσο το συνολικό σχεδόν κόστος κατασκευής και ολοκλήρωσης του διαδρόμου και του πεδίου ελιγμών του νέου αεροδρομίου»!

Διαβάστε επίσης:

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΧΑΜΟΣ με τροπολογία για τα ταξίδια του πρωθυπουργού και των συνοδών του

ΠΥΡΑ Μαξίμου για τους «54» της Πάρου: «Κρεσέντο προπαγάνδας από τους Γκέμπελς της ΝΔ»

Η ΝΔ απαντά στο Μαξίμου για τους «54»: «Λυπούμαστε που σας χαλάσαμε το τριήμε��ο»