​Αποστάσεις πήρε από τον Α. Τριανταφυλλίδη και την πρότασή του για δίδακτρα στα δημόσια σχολεία, ο υπουργός Παιδείας, Ν. Φίλης, λέγοντας πως πρόκειται «για προσωπικές θέσεις που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζονται με τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του υπουργού Παιδείας».

«Ο εθνικός και κοινωνικός διάλογος διεξάγεται ώστε να γίνει πράξη η συνταγματική επιταγή για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο, στο οποίο όλοι οι μαθητές θα φοιτούν χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις. Μέλημα της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας είναι η ενίσχυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, η οποία έχει υποστεί βάναυση κακοποίηση από τις νεοφιλελεύθερες και μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια, καθώς και η αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, ώστε τα παιδιά μας να έχουν τη μόρφωση που τους αξίζει», δήλωσε ο κ. Φίλης.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, μετά το σάλο που προκλήθηκε κατήγγειλε παραποίηση των λεγομένων του, σημειώνοντας πως «η συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μεταφράζεται – παραφράζεται σε “δίδακτρα”».

Ολόκληρη η απάντηση του Α. Τριανταφυλλίδη αναφέρει:

«Ο τίτλος “προτείνει δίδακτρα….” αποτελεί πλήρη παραποίηση και διαστροφή των απόψεων μου. Όσοι μπουν στον κόπο να διαβάσουν το σύνολο των δύο άρθρων, που δημοσιεύτηκαν στην «ΑΥΓΗ» και στο tvxs.gr, θα αντιληφθούν ότι υπ��ρασπίζομαι τη Δημόσια Παιδεία και την Ελληνική Οικογένεια, που αιμορραγεί για να σπουδάσει τα παιδιά της.

Η σημερινή κατ’ επίφαση δωρεάν Παιδεία, κατ’ ουσίαν παρακολούθημα της ιδιωτικής, η οποία τζιράρει ένα δις ευρώ(φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα κτλ), είναι αυτό που ταλαιπωρεί και κοστίζει σε παιδιά και γονείς , τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Πουθενά στο κείμενο των δύο άρθρων μου δεν υπάρχει ο όρος δίδακτρα. Χρησιμοποιώ τη φράση "συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με αναφορά σε συγκεκριμένο παράδειγμα". Αν το παράδειγμα που χρησιμοποιώ, για να υποδηλώσω με σαφήνεια την ενισχυτική διδασκαλία, δεν είναι το ενδεδειγμένο, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, εντός του οποίου αρθρογράφησα, αναμένω τον αντίλογο.

Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τον Σκοπό, ο οποίος, ενώ καταγράφεται στο άρθρο, αποσιωπήθηκε. Ποιος είναι αυτός ο σκοπός;

Το ολοήμερο δημόσιο σχολείο (5 μέρες επί 8 ώρες) να απορροφήσει και να υπερβεί τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή, με εξοικονόμηση πόρων για τη χειμαζόμενη ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν θα αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια, γλώσσες και ιδιαίτερα.

Με ένα κείμενο 2.400 λέξεων και μια δέσμη συγκεκριμένων προτάσεων, που εκφράζουν την αγωνία μου να ξεφύγουμε από το σημερινό τέλμα μιας γενικευμένης και επιβαλλόμενης μετριοκρατίας στο χώρο της Παιδείας, ζητώ, διεκδικώ και μάχομαι, με πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, για μια ελκτική Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.

Επιτέλους ας σταματήσει η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός. Στην παραπειστική εκδοχή του θεατρικού έργου του Λουίτζι Πιραντέλλο “Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε” δεν θα λάβω μέρος. Συγχωρέστε με».