​Η κούρσα για την ηγεσία της ΝΔ έχει ήδη ξεκινήσει, με τους τρεις από τους τέσσερις υποψηφίους να δίνουν τη μάχη και στον τομέα της επικοινωνίας βγάζοντας ήδη τα πρώτα τους τηλεοπτικά σποτάκια.

Ο λόγος για τον Β. Μεϊμαράκη, τον Α. Τζιτζικώστα και τον Α. Γεωργιάδη που χρησιμοποιούν όλα τα… όπλα με στόχο τη νίκη και την ηγεσία της ΝΔ.

Στο στρατόπεδο του Β. Μεϊμαράκη, το επιτελείο του προέδρου της ΝΔ στοχεύει ξεκάθαρα στους νέους ψηφοφόρους της παράταξης, καθώς το σποτάκι «παίζει» με τα social media και το… #hashtag.

To γράμμα «V» παίρνει συμβολικό χαρακτήρα και είναι το αρχικό για μια σειρά από hashtags όπως Victory, Vote, Vaggelis, Voice ή στα ελληνικά «νέα γενιά», «νέο κόμμα» και «Νέα Δημοκρατία».

Το μήνυμα του Β. Μεϊμαράκη σαφές: μια νέα αρχή με τη νέα γενιά για τη νίκη.

Προσωπογές το σποτάκι του Α. Τζιτζικώστα

Από την άλλη το σποτάκι του Α. Τζιτζικώστα είναι πιο προσωποπαγές, με τον ίδιο να πρωταγωνιστεί και τα πλάνα να είναι από τα εγκαίνια των γραφείων του στην οδό Πανεπιστημίου.

Και εδώ οι νέοι υποστηρικτές του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, με τον ίδιο τον Α. Τζιτιζικώστα να επιχειρεί με την εικόνα του να κάνει το άνοιγμα στη νέα γενιά.

Σύνθημα; «Τολμάμε, αλλάζουμε, κερδίζουμε».

Ο Άδωνις έκανε σποτ το... 100σταρι στη Συγγρού

Ο Α. Γεωργιάδης τέλος… εμπνεύστηκε το σποτάκι του από την… περιπέτειά του να συγκεντρώσει τις πολυπόθητες 50 υπογραφές για να είναι υποψήφιος και το 100σταρι που έκανε για να καταθέσει την υποψηφιότητά του στη Συγγρού.

Πρωταγωνιστές ένα νέο ζευγάρι, «συνδεδεμένο» με τα αγαπημένα social media του βουλευτή της ΝΔ, που περιμένει με αγωνία να ακούσει αν τελικά ο κ. Γεωργιάδης κατάφερε να συγκεντρώσει τις υπογραφές.

Όταν μάλιστα διαβάζει το… tweet του Α. Γεωργιάδη ότι τα κατάφερε, πανηγυρίζει με ανακούφιση.

Σύνθημα στο σποτάκι του κ. Γεωργιάδη είναι το «μαζί κάνουμε τα λόγια ��ράξεις».