Μέσα σε 24 ώρες ...τρείς δημοσκοπήσεις GPO, ALCO, και PULSE έδειξαν την ψαλίδα ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΝΔ να κλείνει στη μισή μονάδα. Στην GPO μάλιστα η ΝΔ πέρασε μπροστά με 0,3%. Τα ευρήματα αναγκάζουν τα επιτελεία των μονομάχων να αναπροσαρμόσουν την τακτική τους.

Τι πρέπει να κάνει ο Αλέξης Τσίπρας;

Ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της MRB, Δ.Μαύρο, πρέπει να επιβάλλει στο μπρα-ντε-φέρ και στο δίλημμα, που τίθεται την δική του πλευρά που είναι: "το νέο παλιό ή το φθαρμένο-άφθαρτο".

Τι πρέπει να κάνει ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης;

Σύμφωνα με τον επικοινωνιολόγο Η.Τσαουσάκη, ο πρόεδρος της ΝΔ θα προσπαθήσει να προσελκύσει νέους- όχι μόνο ηλικιακά- ψηφοφόρους από τον ευρύτερο χώρο του κέντρου και της κεντροδεξιάς, με όπλο την αποδόμηση της καταλληλότητας του Αλέξη Τσίπρα και τη προσπάθεια δημιουργίας κυβερνητικού ρεύματος.

Ενδιαφέρον όμως έχουν και τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων, καθώς στο ερώτημα «ποιος μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα τη συμφωνία;» ο Αλέξης Τσίπρας προηγείται με 28,8% έναντι του Βαγγέλη Μεϊμαράκη με 27,1%.

Αίσθηση όμως προκάλεσε το προβάδισμα του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, που συγκεντρώνει τις περισσότερες θετικές γνώμες στη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών με 44,3% έναντι του Αλέξη Τσίπρα με 41,9% .

Ο κ.Μαύρος, μιλώντας στο Star, αποκάλυψε ότι ο πρόεδρος της ΝΔ έχει περάσει σε πάρα πολλούς ��είκτες πιο μπροστά από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, υπογραμμίζοντας ότι ο κ.Μεϊμαράκης θα πρέπει να επιβάλλει το δικό του μπρα-ντε -φέρ , που ουσιαστικά είναι η ντομπροσύνη σε σχέση με τον καιροσκοπισμό.

«Η βασική επιλογή θα πρέπει να είναι η κλιμάκωση της έντασης του προεκλογικού αγώνα και η διερεύνηση του δίπολου, που προσπαθεί να χτίσει σε αυτή την προεκλογική αναμέτρηση, μεταξύ νέου και παλιού. Κύριο όπλο η περαιτέρω ενεργοποίηση του Αλέξη Τσίπρα» πρόσθεσε ο κ.Τσαουσάκης.

Την ίδια στιγμή, στο μικροσκόπιο των κομματικών επιτελείων μπαίνουν τα ποσοστά συσπείρωσης των ψηφοφόρων. Η ΝΔ παρουσιάζει υψηλά επίπεδα σε ποσοστό 77%, αντίθετα στον Σύριζα η συσπείρωση βρίσκεται στο 56%.

Αλλαγές έχουμε και στην μάχη της επικοινωνίας με τον ΣΥΡΙΖΑ να αφήνει πίσω το σύνθημα "μόνο μπροστά" και να χρησιμοποιεί από σήμερα το "κερδίζουμε το αύριο" . Και η ΝΔ όμως περνά σε νέα φάση προεκλογικής καμπάνιας, με επίκεντρο τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη και αποσπάσματα από ομιλ��ες του.

ΒΙΝΤΕΟ STAR