​Σφοδρή επίθεση εναντίον του υπουργού Παιδείας, Α. Μπαλτά εξαπέλυσε στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ, Β. Κικίλιας κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο για την Παιδεία.

«Θεωρώ ότι είναι αδύνατο να μελετήσει κανείς τον τρόπο με τον οποίο εισηγείται ένα νομοσχέδιο ένας υπουργός στη Βουλή, εάν δεν μελετήσει τον ίδιο. Κι εγώ έκανα μια προσπάθεια να μελετήσω τον κ. υπουργό. Προσπάθησα να καταλάβω από τα γραπτά του, από τα κείμενά του, από τα βιβλία του γιατί νομοθετεί έτσι», είπε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι το νομοσχέδιο είναι μια «πρώτη απόπειρα σ᾽ εκείνα που θέλει να κάνει ο κ. Μπαλτάς προκειμένου η Παιδεία να προσαρμοστεί στην ιδεοληψία ΣΥΡΙΖΑ».

Ο κ. Κικίλιας τόνισε επίσης ότι η ανώτατη εκπαίδευση με υπουργό τον κ. Μπαλτά κινδυνεύει να καταστρέψει την ελπίδα των νέων για ισότιμη εκπαίδευση.

«Ο κ. Μπαλτάς δηλώνει πως διδάσκει στις αίθουσες με τη “μεθοδική εξαπάτηση των μαθητών του δια της παραλείψεως”. Ακριβώς την ίδια μέθοδο ακολουθεί και με αυτό το νομοσχέδιο: δια της παραλείψεως της αλήθειας μας παραπλανεί ότι εκδημοκρατίζει τα ΑΕΙ. Εισάγει μια διαδικασία στην εκπαίδευση που ως "σοσιαλιστική" θα αυξήσει την παραγωγή τούβλων “Ταρατατζούμ” όπως γράφει ο ίδιος το'82», συνέχισε στο ίδιο ύφος ο Β. Κικίλιας, ενώ μεταξύ άλλων κατηγόρησε τον υπουργό Παιδείας ότι «παραδίδει την Παιδεία σε μια συνδικαλιστική μειοψηφία» και βάζει ξανά «τη διαπλοκή στις σχέσεις καθηγητών – φοιτητών».

«Λυπάμαι που το λέω, αλλά ο κ. Υπουργός εισάγει πλέον τα “κόκκινα άλογα” στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Άλογα όμως και στην κυριολεξία», είπε.

Έντονη ήταν η αντίδραση του Α. Μπαλτά, ο οποίος πήρε τον λόγο επί προσωπικού για να απαντήσει στον βουλευτή της ΝΔ.

«Ο κ. Κικίλιας αφιέρωσε την ομιλία του σε αποσπάσματα από διάφορα δικά μου βιβλία, άρθρα, κ.λ.π που του υπενθυμίζω ότι τα περισσότερα είναι σε ένα βιβλίο βραβευμένο που προφανώς δεν φιλοδοξούσε να αποτελέσε�� νομοσχέδιο στη Βουλή. Το να συζητάμε άρθρα τέτοιου τύπου ως επιχειρήματα σε ένα άλλο νομοσχέδιο, διότι αυτά που ανέφερε αφορούν επόμενο νομοσχέδιο και όχι το νυν, δημιουργεί ένα πρόβλημα. Να το πω σε απλούστερα ελληνικά. Είναι σαν να ανέβαινα εγώ στο βήμα συζητώντας κάποιο θέμα περί Παιδείας και να αφιέρωνα όλο το χρόνο μου για το πώς έπαιζε μπάσκετ ο κ. Κικίλιας. Δεν θα είχατε όλοι πρόβλημα σε σχέση με αυτό; Άρα αν θέλουμε να κάνουμε πραγματική συζήτηση καλό είναι να κάνουμε επί πραγματικών νομοσχεδίων και όχι επί των συγγραφέων των νομοσχεδίων», είπε.