​Την άποψη ότι οι φοιτητές και ο πρύτανης της Νομικής θα πρέπει να διώξουν από τη σχολή τους καταληψίες και όχι η αστυνομία εξέφρασε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γ. Πανούσης, μιλώντας στην εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου στον Real Fm.

«Στη Νομική, αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι είναι 7-8 άνθρωποι. Το πανεπιστήμιο έχει 30.000 φοιτητές και 500 καθηγητές, οι οποίοι μπορούν να λύσουν το πρόβλημα. Οι φοιτητές να πάνε να τους βγάλουν έξω. Αυτό είναι η Ακαδημαϊκή κοινότητα. Πάει η αστυνομία και τους βγάζει. Το απόγευμα θα ξαναμπούν. Και ποιος λέει ότι αύριο δεν θα ξαναμπούν; Το πρόβλημα δεν είναι η αστυνομία. Μιλάμε για 7-8 άτομα. Δεν μιλάμε για πόλεμο. Αυτή τη στιγμή, πάει ο Πρύτανης εκεί μαζί με φοιτητές, να τους πούνε να βγουν. Ουδείς εισαγγελέας μας έχει πει να μπούμε. Μιλάνε για διατάραξη οικιακής Ειρήνης. Μιλάμε για κατάληψη που δυστυχώς στην μεταπολιτευτική Ελλάδα γίνεται κάθε μέρα. Βγήκαν δύο χθες και συνελήφθησαν. Χθες ήταν χίλιοι που έκαναν την πορεία. Αν τους αφήναμε να μπούνε μέσα και βάζαμε την αστυνομία, σκεφτείτε σωματική επαφή 500 εναντίον 500. Σκεφτόμαστε πως θα το λύσουμε ήρεμα. Οι φοιτητές οφείλουν να διαφυλάξουν αυτό που λέμε ακαδημαϊκή κοινότητα. Μιλάμε για 7-8 άτομα, όχι για μαφία», είπε ο κ. Πανούσης και αναρωτήθηκε:

«Θέλουμε την αστυνομία ή δεν την θέλουμε; Να εφαρμόζει η Αστυνομία τον νόμο αλλά με πλήρη κοινωνική αποδοχή. Δεν γνωρίζουν τα Εξάρχεια που είναι οι θύλακες; Πιστεύετε ότι τα Εξάρχεια δεν γνωρίζουν που κατοικοεδρεύουν οι θύλακες αυτοί; Το γνωρίζουν μια χαρά».

Σχολιάζοντας μάλιστα την σχέση των Ελλήνων με τους αστυνομικούς, ο κ. Πανούσης είπε:

«Σε ποια χώρα του κόσμου θα λειτουργούσε έτσι. Σας λέω ότι φτιάχναμε ένα σώμα Εξαρχείων – που δεν είναι σωστό γιατί στιγματίζει μια ολόκληρη περιοχή σαν να είναι ένα γκέτο- και κάθε μέρα έμπαινε μέσα... Ξέρετε πολύ καλά ότι ο Έλληνας δεν τα θέλει αυτά, φωνάζει βοήθεια στην αστυνομία όταν κινδυνεύει ο ίδιος. Όταν η αστυνομία μπαίνει για να καταστείλει ένα άλλο γεγονός τότε φωνάζει “οι μπάτσοι, τα γουρούνια, οι δολοφόνοι”. Δεν είναι τόσο απλό στη συνείδηση του Έλληνα και στη σχέση του με τη δημοκρατία και τους θεσμούς της».