Το λιμάνι του Πειραιά όπως είπε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας Μ.Βαρβιτσιώτης, καθίσταται «πρωταγωνιστής» στη Μεσόγειο μετά την τελική συμφωνία μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ-COSCO), που υπογράφτηκε σήμερα από τον ίδιο, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Γ.Ανωμερίτη και τον γενικό διευθυντή της ΣΕΠ ΑΕ, Κάπτεν Φου Τσιένγκ Τσιόου και η οποία θα προωθηθεί προς ψήφιση από τη Βουλή των Ελλήνων.

«Η καθαρά παρούσα αξία της καινούριας σύμβασής μας ανέρχεται στα 678 εκατομμύρια ευρώ και παράλληλα δημιουργούνται οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορούν να φιλοξενήσουν πάνω από 6 εκατομμύρια κοντέινερς ετησίως» τόνισε ο κ.Βαρβιτσιώτης, ο οποίος εξήρε την συμφωνία, καθώς όπως είπε «από το 2014 και για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια το λιμάνι συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο».

«Για εμάς τα λιμάνια της Ελλάδας δεν είναι μόνο για να εξυπηρετούν το εσωτερικό μας εμπόριο, αλλά πρέπει να καταστούν διεθνείς κόμβοι εμπορίου και διαμετακομιστικά κέντρα, ώστε να καταστήσουμε τη γεωγραφική μας θέση ως αναπτυξιακό πλεονέκτημα» επισήμανε ο κ. Βαρβιτσιώτης.

Ο Κάπτεν Φου Τσιένγκ Τσιόου από την πλευρ�� του έκανε λόγο για μια σπουδαία μέρα, διαβεβαιώνοντας πως μόλις η συμφωνία εγκριθεί από την ελληνική βουλή θα αρχίσει αμέσως η κατασκευή του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ.

Ο κ. Ανωμερίτης, τέλος, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι ο ΟΛΠ Α.Ε. ως ιδιοκτήτης καθίσταται οικονομικά λιμάνι μεγάλης αξίας και ετήσιων προσόδων, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, της λιμενικής βιομηχανίας και της ανάπτυξης της χώρας