​Η Χρυσή Αυγή δεν οργάνωνε μόνο εκδρομές για τα… γυμνάσια των μελών της, αλλά ενδιαφερόταν και για την εμφάνιση και το φέρεσθαι τόσο των στελεχών της, όσο και των απλών οπαδών της.

Αποκαλυπτικά είναι τα εσωτερικά έγγραφα του ακροδεξιού μορφώματος, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία και φέρνει στο φως Το Βήμα και στα οποία παρουσιάζεται το… savoir vivre του καλού Χρυσαυγίτη.

«Εθνικισμός ή φοβερός αγωνιστής δεν είναι αυτός που του ρίχνουν τo προφίλ συνέχεια στο facebook. Εθνικισμός ΔΕΝ είναι η διαδ��κτυακή επανάσταση του τύπου "σφάζω 100 στο γόνατο και το βράδυ βάζω καψουροτράγουδα για να ξεκουραστώ από το σφάξιμο"». Με αυτόν τον απίστευτο προσδιορισμό, ορίζουν οι καθοδηγητές της Χρυσής Αυγής τον εθνικισμό, ενώ στα εσωτερικά αυτά έγγραφα ορίζεται η συμπεριφορά και ο τρόπος δράσης των μελών της, οι κινήσεις των «πυρήνων» και παρουσιάζονται εσωτερικά θέματα «τριβής».

Στα έγγραφα αυτά επίσης τα ορθογραφικά λάθη βγάζουν μάτι, ενώ αποκαλύπτεται περίτρανα το ιδιόμορφο σκεπτικό των μελών της Χρυσής Αυγής.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σε ένα από τα έγγραφα αυτά, ένας από τους πυρηνάρχες του Πειραιά, ζητά από τη Χρυσή Αυγή να αναλάβει την μαθησιακή πορεία των μαθητών στα σχολεία!

Κρίνοντας πάντως από την ορθογραφία των γραφόμενών του, μάλλον ήταν καλύτερα που η… μόρφωση των μαθητών δεν αφέθηκε στα χέρια τους, αφού αν γινόταν αυτό θα έβγαιναν σίγουρα ξύλα απελέκητα!

Αυτούσιο το κείμενο αναφέρει τα εξή:

«ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΩΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»!

Δεν αρκούνταν όμως μόνο εκεί οι… πυρηνάρχες, αλλά έκαναν και στιλιστικές παρατηρήσεις.

Πυρηνάρχης από το Πέραμα σε ομιλία του ανέδειξε ως μείζον θέμα την σαγιονάρα και την βερμούδα… Χονολουλού.

Αυτούσιο και αυτό το απόσπασμα βρίθει ορθογραφικών λαθών και αναφέρει:

«Με το να είμαστε ευπρεπός ντυμένοι στα γραφεία (εδώ πρέπει να δώσουμε μεγάλη βάση όχι μόνο σε επίπεδο κλιστώ, αλλά και σε φίλους και απλούς πολίτες που έρχονται στα γραφεία μας). Δεν είναι δυνατόν να βλέπουμε συναγωνιστές να έρχονται στα γραφεία με παντόφλα -διχάλα και βερμούδα της Χονολουλού και γυναίκες με μίνι και ξόπλατες μπλούζες ή με τα στήθη έξω. Εδώ μπαίνουμε και στην κατηγορία του σεβασμού, η Χρυσή Αυγή δεν είναι KKE sex bar, ούτε θ αφήσουμε να γίνει».

Ανάμεσα στις συμβουλές του λοιπόν ήταν: «όχι νεκροί στα γραφεία της ΧΑ», «καθημερινή επαφή με καθρέφτες» και «διαφοροοποίηση από τους μίζερους μικροαστούληδες».

Και επειδή η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά, οι επιτελείς της Χρ��σής Αυγής είχαν και γι’ αυτό παρατηρήσεις.

«Η καθαριότητα είναι θέμα βασικό αν αναλογιστείτε ότι όλα τα στέκια των βρωμιάρηδων έχουν μέσα από νεκρούς μέχρι και αρρώστιες που ανήκουν στην προ Χριστού εποχή και ναι αυτό μας διαφοροποιεί. Η επαφή με τον καθρέφτη του σπιτιού μας πρέπει να είναι καθημερινή. Η μορφή μας αντικατοπτρίζει την ψυχή μας. Είμαστε ιδεολόγοι εθνικιστές που στην καθημερινότητά μας ρισκάρουμε τα πάντα διαφοροποιούμενοι έτσι από τους αστούληδες που ζουν την χλιδάτη πλην κακομοιριασμένη και μίζερη ζωούλα τους»!

Επίσης στη δικογραφία περιλαμβάνονται ενημερωτικά έγγραφα τοπικών οργανώσεων προς τα κεντρικά της Χρυσής Αυγής και ανάμεσά τους ξεχωρίζει ένα από την ΤΟ Αιγίου που περιγράφει με γλαφυρό τρόπο κάποια μικροεπεισόδια που έγιναν στην περιοχή.

«Οι συναγωνιστές αγωνίσθηκαν μέχρις εσχάτων χωριζόμενοι σε δύο υποομάδες. Οι μέν δύο στο μπαλκόνι των γραφείων απ' όπου έβαλαν από απεπταμένου πεδίου εναντίον του όχλου κι έτσι κρατήθηκε η δέουσα απόσταση ασφαλείας η δε δεύτερη υποομάδα επίσης δύο ανδρών με τις μοναδικές δύο αυτοσχέδιες ασπίδες αμύνθηκε πλέον της ώρας, εναντίον των επιτεθέμενων. Η κατάσταση ομοίαζε ως προς αυτή της πολιορκίας του Συντάγματος Μακρυγιάννη», αναφέρει το έγγραφο το οποίο παρατίθεται και αυτό αυτούσιο.