Την επικοινωνιακή στρατηγική της τουριστικής περιόδου 2014- 2015 παρουσίασαν σήμερα σε ειδική εκδήλωση, ο ΕΟΤ και η υπουργός Τουρισμού Ο.Κεφαλογιάννη.

Όπως τόνισε η κ.Κεφαλογιάννη, η Ελλάδα αναμένει φέτος 22 εκατομμύρια τουρίστες και το υπουργείο τουρισμού θα κάνει ότι είναι δυνατό για την καλύτερη φιλοξενία των επισκεπτών.

Με στοχευόμενη τουριστική προβολή σε αγορές- στόχους του εξωτερικού, με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και στις ανάγκες των επισκεπτών της χώρας, το υπουργείο τουρισμού φιλοδοξεί να γίνει η Ελλάδα παράδεισος για τους τουρίστες.

Η υπουργός Τουρισμού έκανε έ��α μίνι απολογισμό διετίας παρουσίας της στην ηγεσία του υπουργείου, επισημαίνοντας τις μεγάλες θεσμικές παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν αυτήν την περίοδο αλλά και τις προσπάθειες του υπουργείου να ξεπεραστούν νοοτροπίες του παρελθόντος.

Από την πλευρά του ο γγ του ΕΟΤ Π.Λειβαδάς αναλύοντας τις δράσεις μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η Ελλάδα και για την επόμενη τουριστική περίοδο, εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ενδυνάμωση των αγορών της Κίνας, της Ρωσίας αλλά και της Βραζιλίας, πέραν των παραδοσιακών.

Όταν η κουβέντα πήγε ειδικά στην Βραζιλία, η κ.Κεφαλογιάννη αφού έδωσε συγχαρητήρια στην εθνική Ελλάδας για την πρόκριση στους «16», υπογράμμισε ότι αυτή την περίοδ�� είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και στη συγκεκριμένη αγορά ειδικότερα.

Αυτή την περίοδο, εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα «τρέχει» στο Σάο Πάολο. Από την αγορά της Κίνας, τα μηνύματα όπως τόνισε ο κ. Λειβαδάς είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικά, μετά και τη δρομολόγηση της απευθείας αεροπορικής γραμμής Σαγκάης- Ελλάδας. Μάλιστα, Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Κίνα εξετάζουν και το ενδεχόμενο απευθείας πτή��ης Πεκίνο- Αθήνα.

Τέλος, από την αγορά της Ρωσίας, τα ποσοστά από την έκδοση βίζας είναι πολύ ενθαρρυντικά, καθώς εφέτος παρατηρείται αύξηση 65% σε σχέση με το 2012. Σημειώνεται ότι στη σημερινή εκδήλωση παρουσιάστηκε βίντεο με αφορμή τη συμπλήρωση των εκατό χρόνων από την πρώτη προσπάθεια της Ελλάδας (επί Ελευθέριου Βενιζέλου) να παρουσιαστεί η οργανωμένα, στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Η υπουργός τέλος απηύθυνε έκκληση στους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης να δείξουν υψηλό αίσθημα ευθύνης, προκειμένου η χώρα να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες που συνεπάγεται η έλευση των τουριστών.