Στην ανάγκη παραγωγής και προώθησης ελληνικών ποιοτικών προϊόντων, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας σήμερα στην έκθεση ελληνικών προϊόντων της Lidl Hellas.

«Με κοινές δράσεις όλων των συναρμόδιων υπουργείων και με την ανάληψη πρωτοβουλιών, που έχουν στο επίκεντρο τους την προβολή ελληνικών προϊόντων, ωφελούνται ο τουρισμός, ο πρωτογενής αγροτικός τομέας, οι εξαγωγές και γενικότερα η ελληνική οικονομία», τόνισε η κα Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε ότι κεντρική επιδίωξη του υπουργείου Τουρισμού είναι ο μελλοντικός τουρίστας να επιλέξει την Ελλάδα, όχι μόνο για τις φυσικές ομορφιές της αλλά και για τα μοναδικά της προϊόντα.

«Στόχος μας είναι η ελληνική διατροφή να γίνει όχι μόνο μια σημαντική για την υγεία συνήθεια, αλλά ένα διεθνές trend» επεσήμανε η υπουργός Τουρισμού, η οποία παράλληλα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της ποιότητας του αγροτουριστικού προϊόντος, λέγοντας ότι είναι το κλειδί για να καταστεί το ελληνικό προϊόν ανταγωνιστικό.

Τέλος, η κα Κεφαλογιάννη τόνισε ότι το στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού είναι βασισμένο στην ανάπτυξη συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων. «Το σχέδιο αυτό μας οδήγησε τη χρονιά που πέρασε σε αριθμούς ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και θέτει τις βάσεις για μια ανάλογη πορεία φέτος, αλλά και τα επόμενα χρόνια» δήλωσε η υπουργός Τουρισμού.