��ην εκτίμηση ότι έχει επιτευχθεί «σημαντική πρόοδος στο λαθρεμπόριο υγρών καυσίμων από τη λειτουργία των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διακίνησης και εμπορίας αλλά δεν έχει καλυφθεί ακόμη όλο το φάσμα της εμπορίας» εξέφρασε ο Αθανάσιος Σκορδάς.

«Το προχθεσινό πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα συστήματα εισροών-εκροών δεν έχουν καλύψει ακόμη όλο το φάσμα της εμπορίας στη διακίνηση καυσίμων. Δηλαδή, αν δεν είχαν τοποθετηθεί τα GPS στα βυτιοφόρα, ούτε το προχθεσινό θα μπορούσε να γίνει» τόνισε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας μιλώντας στο Βήμα FM, υπογραμμίζοντας ότι θα εγκατασταθεί σύστημα εισροών-εκροών και στο ναυτιλιακό καύσιμο: «Στο μεταξύ, κάτι αντίστοιχο με τα συστήματα εισροών-εκροών στα πρατήρια, θα εγκατασταθεί και στα σλέπια που μεταφέρουν το ναυτιλιακό καύσιμο».

Ο κ. Σκορδάς ανέφερε ότι η εξίσωση του φόρου αποτρέπει τη δημιουργία οικονομικού κινήτρου, να πωλείται δηλαδή πετρέλαιο θέρμανσης για κίνησης αλλά πρόσθεσε ότι αυτό «δεν εμποδίζει την πώληση κλεμμένου πετρελαίου να διατεθεί στο εμπόριο». Σύμφωνα με τον ίδιο, «αυτό θα γίνει με την ολοκλήρωση της εφαρμογής αυτών των συστημάτων και στα βυτία και στις δεξαμενές και παντού».

«Είμαστε μέσα στο χρονοδιάγραμμα της εγκατάστασης στα πρατήρια και ήδη έχει ολοκληρωθεί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μέσα στις ημέρες στις πέντε περιφέρειες που είχαν υποχρέωση μέχρι 31 Μαρτίου 2014. Το αν παραβιάζουν κάποιοι τα συστήματα αυτά, έχουμε ��α κάνουμε, όπως το καταλαβαίνετε, με ευθεία παραβατικότητα και για εμάς δουλειά μας είναι να τους κυνηγάμε και να τους πιάσουμε» κατέληξε ο υφυπουργός.