Νέα ώθηση στις προσπάθειες για την έξοδο της χώρας από την κρίση και την ανόρθωση της οικονομίας, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορων, δίνει η επανέναρξη των μεγάλων έργων των οδικών αξόνων, μετά την ψήφιση σήμερα κατά πλειοψηφία από την Ολομέλεια της Βουλής του Νομοσχεδίου για την «Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων».

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδης στην Βουλή, η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων δημιουργεί 20.000 θέσεις εργασίας με μεγάλα πολλαπλασιαστικά οφέλη στην εθνική οικονομία, που σωρευτικά μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,5%.

Στο τέλος του 2015, όταν οι εργασίες στους τέσσερεις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, την Ολυμπία Οδό, την Κεντρική Οδό, τη Νέα οδό και τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, θα έχουν ολοκληρωθεί, η χώρα θα έχει ένα σύγχρονο, λειτουργικό οδικό δίκτυο, θα έχει μία βασική προϋπόθεση, ώστε να γίνει κόμβος μεταφορών στην Ευρασία.

Ο Υπουργός χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ως νομοσχέδιο ανάπτυξης με έργα και όχι με λόγια, που δεν υπόσχεται, αλλά πράττει. Διευκρίνισε, πως δεν μιλάμε για καινούργιες συμβάσεις, αλλά για τις συμβάσεις του 2007, που αλλάζουν ως προς ένα και μόνο ζήτημα, τον τρόπο χρηματοδότησης των νέων αυτοκινητόδρομων.

Αναφορικά με το θέμα των διοδίων τόνισε χαρακτηριστικά: «Υπάρχει ένα μεγάλο άδικο που εντοπίζεται στη Βορειοανατολική και στη Νοτιοδυτική Αττική, που έχει σχέση με τους συχνούς χρήστες. Δεσμεύτηκα, ότι δεν θα γίνει απολύτως τίποτα πριν λύσουμε αυτά τα θέματα των παράπλευρων και εναλλακτικών διαδρομών και το θέμα των ε��πτώσεων ή του αναλογικού συστήματος. Είναι δική μου απόφαση και θα εφαρμοστεί».