​Μέσα στη κρίση, θεαματικά αυξάνονται οι δαπάνες των Ελλήνων καταναλωτών για φθηνές ηλεκτρονικές αγορές!

Μάλιστα το εντυπωσιακό είναι ότι εκτιμάται πως 2,5 εκατομμύρια Έλληνες αγόρασαν μέσω διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 3,5 δισ. ευρώ, δηλαδή 600 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με to 2012, όταν ο τζίρος των «φυσικών» καταστημάτων λιανικού εμπορίου υποχωρεί με ρυθμό 5-20% ετησίως, ακόμη και σε προϊόντα διατροφής ή πρώτης ανάγκης!

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιοποίησε η ΕΣΕΕ, σταδιακά αναμένεται η αγορά των ηλεκτρονικών πωλήσεων από τις επιχειρήσεις προς τους καταναλωτές (χωρίς να περιλαμβάνονται οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων) να διαμορφωθεί στα 5 δισ. ευρώ με πάνω από 4-5 εκατ. on line αγοραστές.

Ακόμα, σύμφωνα με πληροφορίες, υπολογίζεται, ότι σήμερα 6 εκατατομμύρια Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα 2/3 διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook).

Στην Ελλάδα το 2010 αγόρασαν ρούχα και αθλητικά είδη μέσω διαδικτύου το 15% των χρηστών Ίντερνετ, έναντι μόλις 4% το 2008.

ΔΕΙΤΕ τις διαφορές με το 2011 και 2012 στον παρακάτω πίνακα…

1455842_706476569371380_2003596241_n.jpg