Ένα εκατομμύριο ευρώ (ή 900.000 ευρώ για την ακρίβεια) κόστισε στην Ελλάδα μία κατά παραγγελίαν έκθεση με προτάσεις για τα αυτονόητα που πρέπει να εφαρμόσει η χώρα μας, εάν θέλει να απελευθερωθούν πραγματικά οι αγορές προϊόντων και να πέσουν οι τιμές!

Πρόκειται για τη γνωστή έκθεση του ΟΟΣΑ που παρέδωσε ο επικεφαλής του Οργανισμού Γκουρία στην κυβέρνηση μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, η οποία περιγράφει απλώς γνωστές και υπαρκτές καταστάσεις, που λογικά δεν θα χρειαζόταν καμία έκθεση από το εξωτερικό για να μας τις γνωστοποιήσει. Εκτός κι αν ο απώτερος σκοπός είναι «επενδυθούν» πολιτικά οι προτεινόμενες αλλαγές με το κύρος ενός μεγάλου διεθνούς οργανισμού, όπως είναι όντως ο ΟΟΣΑ!

Το παράδοξο της ακριβοπληρωμένης εν μέσω κρίσης έκθεσης για τα αυτονόητα, σχολίασε και ο Νίκος Χατζηνικολάου, κεντρικός σχολιαστής του δελτίου ειδήσεων του Star με τη Μάρα Ζαχαρέα. «Είναι μία έκθεση για τα αυτονόητα… Αυτά τα πληρώνει ο καταναλωτής με χαμηλές τιμές και με υπηρεσίες που δυσκολεύεται να βρε» τόνισε. Ο γνωστός δημοσιογράφος πρόσθεσε ότι συμφωνεί πάντως «με οποιαδήποτε αλλαγή θα μειώσει τις τιμές και θα φέρει καλύτερη ποιότητα προϊόντων στο τραπέζι των Ελλήνων».