Για τις προσπάθειες που καταβάλλει το Υπουργείο Τουρισμού για την αποκατάσταση της εικόνας της Ελλάδας μίλησε στους Νέους Φακέλους η υπουργός Ο. Κεφαλογιάννη.

Η κα Κεφαλλογιάννη τόνισε ότι στόχος της ίδιας, αλλά και του υπουργείου είναι να αναδειχθεί προς τα έξω η αξία της Ελλάδας.

«Η Ελλάδα παραμένει πάντα μια διαχρονική αξία και αυτό είναι που θέλουμε κι εμείς να βγάλουμε προς τα έξω. Έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια, έτσι ώστε να αναδείξουμε τη διαχρονική αξία του brand Ελλάδα. Το οποίο brand δεν χρειάζεται ούτε να έχει φιοριτούρες, δεν χρειάζεται να έχει συνοδευτικά, ούτε logo, που μειώνουν την αξία που έχει η Ελλάδα», τόνισε.

Η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε επίσης ότι έχει καταρτιστεί μια στρατηγική με γνώμονα την Ελλάδα που έχει στόχο να αναδείξει την ουσία και την πρωταρχική της αξία, χωρίς επεξηγηματικές έννοιες ή άλλα σύμβολα.

«Αυτό που για μας έχει σημασία είναι οτιδήποτε είναι αυθεντικό. Θέλουμε να βγάλουμε την αυθεντικότητα της Ελλάδας σε όλους τους προορισμούς που υπάρχουν στη χώρα μας, ακόμα και σ’ αυτούς που δεν είναι τόσο γνωστοί», είπε.

Τέλος η κα Κεφαλογιάννη ξεκαθάρισε ότι στόχος της ίδιας, σαν υπουργός είναι να κάνει όλες εκείνες τις παρεμβάσεις που χρειάζονται ώστε το προϊόν που προσφέρουμε να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο. Αυτό σημαίνει ενέργειε�� για τη βελτίωση των δομών και των υπηρεσιών πρωτίστως, ώστε αυτό που θα προσφέρεται στους τουρίστες να είναι το καλύτερο δυνατόν.