Ένα τυπογραφικό λάθος στοίχισε σε εκδοτική εταιρεία 20.000 δολάρια, καθώς υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε επανέκδοση βιβλίου μαγειρικής.

Μια λέξη γραμμένη λάθος σε μια από τις συνταγές του βιβλίου ήταν αρκετή για να προκαλέσει πονοκέφαλο στους εκδότες. Σε ένα ��ιάτο με ταλιατέλες, σαρδέλες και προσούτο έγραφε «ρίχνεται αλάτι και φρέσκους μαύρους ανθρώπους (black people)» αντί για «φρέσκο μαύρο πιπέρι (black pepper)».

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας χαρακτήρισε το λάθος «χαζό» ενώ όπως είπε δεν υπήρξαν διαμαρτυρίες. Προσπαθώντας να κάνει χιούμορ είπε ότι όποιος ενοχληθεί θα λάβει τη νέα έκδοση του τσελεμεντέ δωρεάν.