​Μια πιο αισθησιακή προσέγγιση στο μέσο που μεταφέρει τον άνθρωπο "σε έναν άλλο κόσμο", σκέφτηκαν να δώσουν ιδιοκτήτες πολωνέζικης εταιρίας κατασκευής φερέτρων!

Έτσι, έκαναν το ετήσιο ημερολόγιο τους με σέξυ ημίγυμνα μοντέλα, να κείτονται πάνω στα προϊόντα τους, διαφημίζοντας τα μ'αυτόν τον τρόπο!

"Θέλαμε το αποτέλεσμα, όχι και κάτι τόσο σοβαρό, αλλά ζωηρό και όμορφο. Δείχνουμε την ομορφιά των κοριτσιών της Πολωνίας και την ομορφιά των φερέτρων μας" δήλωσε ο ιδιοκτήτης, Ζμπίγκνιου Λίντνερ και πρόσθεσε: "Θέλουμε να δείξουμε ότι το φέρετρο δεν είναι θρησκευτικό σύμβολο, αλλά ένα προϊόν. Γιατί οι άνθρωποι να φοβούνται τα φέρετρα και όχι τα κοστούμια, τα καλλύντικά ή τα κοσμήματα;".

Σαφώς, το εγχείρημα είχε τις αντιδράσεις της Καθολικής Εκκλησίας, αφού η Πολωνία ασπάζεται κατά κόρον τον καθολικισμό, υποστηρίζοντας ότι ο ανθρώπινος θάνατος θα πρέπει να τυγχάνει σεβασμού και να μην ανακατεύεται με το σεξ.

Ωστόσο, το ημερολόγιο έχει κάνει θραύση σε πωλήσεις!