Νικητή το twitter βρήκε η άτυπη μάχη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την έρευνα της Highbeam Research, το 50% των φορών που τα ΜΜΕ αναφέρθηκαν στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αφορούσαν το twitter, αφήνοντας το «τέκνο» του Μαρκ Ζούκερμπεργκ στη 2η θέση με 45%.

Τα υπόλοιπο 5% συμπληρώνεται από δίκτυα όπως το LinkedIn (3,3%), MySpace (1,3%) Foursquare (0,71%), ενώ επισημαίνεται ότι το Google Plus δεν καταμετρήθηκε επειδή έκανε ντεμπούτο μεσούσης του 2011, τον Ιούνιο.