Στοιχεία για την τηλεθέαση του πρόσφατου Παγκοσμίου Κυπέλλου της Νότιας Αφρικής έδωσε στη δημοσιότητα η «Columbus media», βασιζόμενη σε πληροφορίες που έδωσαν ανταποκριτές της από 24 χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, περισσότερα από τέσσερα δισεκατομμύρια κάτοικοι σε όλο τον πλανήτη παρακολούθησαν έστω και έναν αγώνα του Μουντιάλ, με αποτέλεσμα η τηλεθέαση της διοργάνωσης να είναι κατά 4% αυξημένη σε σχέση με την αντίστοιχη του 2006 στην Γερμανία. Την κορυφαία τηλεθέαση είχε φυσικά ο τελικός της 11ης Ιουλίου στο Soccer City του Γιοχάνεσμπουργκ ανάμεσα στην Ισπανία και την Ολλανδία, τον οποίο υπολογίζεται ότι είδαν ζωντανά σχεδόν δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των τηλεθεατών συγκέντρωσαν κατά σειρά οι ομάδες της Ισπανίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Ουρουγουάης και της Βραζιλίας. Ειδικά στη χώρα μας, τη μεγαλύτερη τηλεθέαση είχε ο αγώνας Ελλάδας – Αργεντινής τον οποίο είδαν σχεδόν 2,5 εκατ. έλληνες, με αποτέλεσμα να μείνει στην δεύτερη θέση ο τελικός Ισπανία – Ολλανδία με 2,1 εκατ. ευρώ και στην τρίτη θέση η πρεμιέρα της Ελλάδας με τη Νότιο Κορέα, την οποία είδαν κάτι παραπάνω από 2 εκατ. συμπατριώτες μας.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι σε σύγκριση με άλλες ενδιαφερόμενες χώρες, το ενδιαφέρον στην Ελλάδα ήταν περιορισμένο. Έτσι, τον αγώνα Ελλάδας – Αργεντινής, που όπως προαναφέρθηκε ήταν ο κορυφαίος σε τηλεθέαση στη χώρα μας και προβλήθηκε σε ώρα prime time (με ώρα έναρξης 9.30μμ), υπολογίζεται ότι τον είδε ένας στους τέσσερις πολίτες, δηλαδή το 24,5%. Αντιθέτως τον ίδιο αγώνα είδε στην Αργεντινή το 34,6% του πληθυσμού, παρόλο που εκεί ήταν νωρίς το μεσημέρι.