Αύξηση κατά 22% σημείωσαν τα έσοδα από τη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ μέσα στο 2011, φτάνοντας στο νέο ρεκόρ των 31 δισ. δολαρίων.

Όπως αποκάλυψε η τριμηνιαία έρευνα της Price Waterhouse Coopers περίπου η μισή από τη διαφημιστική δαπάνη του 2011, δηλαδή περίπου 14,8 δισ. δολάρια, αντιστοιχεί στις διαφημίσεις αναζήτησης.

Το ταχύτερο όμως αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς ήταν οι διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας, αφού τα έσοδα στην κατηγορία αυτή υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2010.

Το τελευταίο τρίμηνο μάλιστα του 2011, η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη έφτασε τα 9 δισ. δολάρια, φτάνοντας σε νέο ιστορικό υψηλό τριμήνου.