Κάποτε το CNN ήταν το συνώνυμο της ενημέρωσης. Οι εκπομπές του και τα δελτία ειδήσεων έκαναν τα μηχανάκια μέ��ρησης της τηλεθέασης να τρελαίνονται, ενώ στην ιστορία έχουν μείνει αποκλειστικότητες για γεγονότα που διαμόρφωσαν τις παγκόσμιες εξελίξεις.

Τώρα όμως, όπως αναφέρει και η βρετανική εφημερίδα Independent, όλα αυτά θυμίζουν περασμένα μεγαλεία.

Τα νούμερα τηλεθέασης του άλλοτε κολοσσού της ενημέρωσης βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, αφού σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μόνο την περασμένη χρονιά οι άνθρωποι που παρακολουθούσαν σε ημερήσια βάση το πρόγραμμά του μειώθηκαν από 672.000 σε 462.000.

Έτσι λοιπόν το CNN βρέθηκε στην τρίτη θέση πίσω από τους κυριότερους ανταγωνιστές του, το FOX και το MSNBC.

Αναλυτές υποστηρίζουν ότι αιτία για την κατηφόρα του CNN είναι αφενός το γεγονός ότι ο κόσμος κουράστηκε από τη σωρεία πληροφοριών στην οποία έχουν πρόσβαση μέσω του διαδικτύου και αφετέρου η αποχώρηση από το δίκτυο ηχηρών ονομάτων, όπως ο Λάρι Κινγκ και η Κριστιάν Αμανπούρ.

Οι ιθύνοντες του καναλιού αναζητούν λύσεις για να ανακάμψει, το μέλλον όμως θα δείξει αν οι νέες στρατηγικές που επιλέγουν θα αποκαταστήσουν τη χαμένη του αίγλη.