Σάλο έχει προκαλέσει η κίνηση του BBC να κατεβάσει από την ιστοσελίδα της το άρθρο του ανταποκριτή του βρετανικού καναλιού, Malcolm Brabant, που αφορούσε το… παπούτσι που «έφαγε» στην ΔΕΘ ο κ. Γ. Παπανδρέου.

«Tο BBC κατέβασε το ρεπορτάζ από το διαδίκτυο, όταν «φίλοι της κυβέρνησης» διαμαρτυρήθηκαν για το ρεπορτάζ και αμφισβήτησαν την αυθεντικότητά του. Το βίντεο κατέβηκε από το διαδίκτυο, παρά τις διαμαρτυρίες του Malcolm Brabant», αναφέρει σήμερα δημοσίευμα της Guardian.

Αυτό που έχει προκαλέσει ερωτήματα και εκνευρισμό είναι το γεγονός πως δεν υπήρχε στήριξη του δημοσιογράφου από το κανάλι.

«Με ανησυχεί κάπως διότι δεν υπήρξε κάποια στήριξη. Θεωρώ αδιανόητο ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί σε μία αποκαλούμενη δημοκρατία. Δεν είναι εύκολο να είναι κανείς ξένος ανταποκριτής. Θα έπρεπε να τους επιτρέπεται να λειτουργούν χωρίς εκφοβισμό», αναφέρει φίλος του δημοσιογράφου, ενώ άλλο άτομο, που εργάζεται στο BBC δήλωσε: «Φαίνεται ότι το ρεπορτάζ δεν θα έπρεπε να κατεβεί από την ιστοσελίδα σε πρώτη φάση. Φαίνεται ότι κάποιοι από την ελληνική κυβέρνηση νόμιζαν ότι θα επιχειρούσαν να αλλάξουν το επίκεντρο της προσοχής».

Τέλος, εκπρόσωπος του ΒΒC υποστήριξε ότι το ρεπορτάζ κατέβηκε, επειδή υπήρχαν ερωτήματα για το αν είναι βάσιμο, εξαιτίας όσων ειπώθηκαν στα ελληνικά κανάλια. «Τώρα όμως έχει ανέβει και πάλι, δεδομένου ότι είναι για μας ξεκάθαρο ότι τα όσα ειπώθηκαν ήταν αβάσιμα», εξήγησε.