Ήταν δεδομένο πως η απουσία ελληνικού ενδιαφέροντος στον τελικό της διοργάνωσης θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας για μεγάλες τηλεθεάσεις που συνήθως επιτυγχάνονται σε επιτυχίες των εθνικών ομάδων.


Παρ’ όλα αυτά, ο τελικός του Μουντομπάσκετ κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης (σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB) αλλά και της... εναλλακτικής επιλογής της κυριακάτικης εξόδου!


Αντίπαλοι στο παρκέ Τουρκία και Αμερική, αντίπαλοι στο μηχανάκι της AGB ο τελικός της διοργάνωσης και ξένες ταινίες ή επαναλήψεις ψυχαγωγικών εκπομπών.


Νικητής αναδείχθηκε ο τελικός του Μουντομπάσκετ που κατάφερε να πετύχει νούμερα της τάξεως του19,34% στο σύνολο (με τη τηλεθέαση να κάνει limit-up στην τέταρτη περίοδο του αγώνα όπου καταγράφηκε ποσοστό 23,1%) και23,2% στα νεανικά κοινά 15-44 (κάνοντας limit-up επίσης στην τελευταία περίοδο του αγώνα όπου σημειώθηκε ποσοστό 27,8%).


Πιθανότατα, μάλιστα, οι αριθμοί να δείχνουν την πραγματικότητα σε μικρότερη διάσταση από την κανονική αν συνυπολογιστεί ότι αρκετοί ήταν αυτοί που προτίμησαν να δουν τον αγώνα πίνοντας το ποτό τους σε μια καφετέρια.