Διαστάσεις κολοσσιαίου «Big Brother» πήρε η επιχείρηση διάσωσης των μεταλλωρύχων.

Τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο τηλεθεατές παρακολούθησαν από την τηλεόραση ή το internet καρέ – καρέ την έξοδο των 33 Χιλιανών από την «κόλαση».

Στην έρημο Ατακάμα μαζεύτηκαν πάνω από 1.300 ρεπόρτερ για λογαριασμό 200 διεθνών και 50 Χιλιανών μέσων ενημέρωσης, ενώ μαζί τους «έσερναν» ολόκληρα «καραβάνια» τεχνικών και βοηθών παραγωγής.

Η κατάσταση ξέφυγε από κάθε προηγούμενο και οι Αρχές αναγκάστηκαν να μοιράζουν… πρόχειρες χειρόγραφες διαπιστεύσεις στους δημοσιογράφους, αφού αυτές που είχαν υπολογίσει εξαντλήθηκαν.

Τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα, όπως το CNN, έκαναν πολύωρες ζωντανές συνδέσεις, ενώ οι προσφορές, που ακούστηκαν για μια εμφάνιση των μεταλλωρύχων στην tv, ξεπερνούν τα 400.000 δολάρια!!

Το γεγονός αναδεικνύει την τάση της εποχής, που δεν σχετίζεται με το πραγματικό ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, αλλά με το… κοινωνικό κουτσομπολιό.