Την ενισχυμένη παρουσία της στο Διαδίκτυο ανακοίνωσε η αμερικα��ική εφημερίδα USA Today, κάτι το οποίο μεταφράζεται σε διευρυμένες απολύσεις. Ήδη έχουν περικοπεί 35 θέσεις εργασίας, ενώ έως ότου η εφημερίδα υλοποιήσει και την τελευταία της περικοπή, αναμένεται να χαθούν άλλες 130 θέσεις εργασίας.


Η διοίκηση της εφημερίδας, προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να αποδυναμώσει την έντυπη έκδοση της και να δώσει έμφαση στο online περιεχόμενο της, θεωρώντας πως το μοντέλο της ενημέρωσης διαμορφώνεται πλέον από το «κινητό» Ίντερνετ.


Ο εκδότης της εφημερίδας Dave Hunke, περιέγραψε τις εξελίξεις ως «τις πιο δραματικές» στην 28χρονη ιστορία του φύλλου. Έτσι, λογω της συνεχούς πτώσης των πωλήσεων και την ολοένα αυξανόμενη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, συντάκτ��ς και φωτογράφοι θα αναγκαστούν να υιοθετήσουν ένα άλλο μοντέλο ενημέρωσης που θα βασίζεται στην ανεύρεση και συγγραφή ιστοριών για εκείνους που ενημερώνονται από φορητούς υπολογιστές, κινητά και tablets.


Μέσω αυτού του εγχειρήματος, η USA Today, στοχεύει να αποδομήσει την ιεραρχία που θέλει οι αρχισυντάκτες να επιβλέπουν τα τμήματα της επικαιρότητας, του αθλητισμού, των οικονομικών και των κοινωνικών θεμάτων. Αντίθετα, αυτό που σκέφτεται να κάνει, είναι να τοποθετήσει επικεφαλείς ομάδων που θα κινούνται γύρω από κύκλους περιεχομένου, πιέζοντας παράλληλα το τμήμα ανάπτυξης να φέρει διαφημιστικά έσοδα.