Επειδή «λεφτά (δεν) υπάρχουν», η τηλεόραση έχει γίνει ο καλύτερος φίλος του Έλληνα!

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας μετρήσεων Nielsen Audience Measurement (AGB), ο μέσος όρος τηλεθέασης αυξήθηκε στα 271 λεπτά την χρονιά 2009 – 2010 από 261 λεπτά που ήταν την προηγούμενη χρονιά.

Τα ποσοστά ήταν αυξημένα σχεδόν για όλα τα ηλικιακά κοινά, εκτός από το κοινό 15 -24 ετών στο υπήρξε μια ελαφρά μείωση.

Οι Έλληνες περνούν πλέον 4,5 ώρες μπροστά από το «μαγικό κουτί».

To event που κέρδισε τις εντυπώσεις πάντως ήταν η «Eurovision», την οποία παρακολούθησαν 3.119.000 τηλεθεατές.