Την έντονη αντίδραση του τηλεοπτικού σταθμού Contra Channel αλλά και εκπροσώπων του πολιτικού κόσμου προκάλεσε η απόφαση του ΕΣΡ να απαγορεύσε�� στον τηλεοπτικό σταθμό του Γιώργου Κουρή να προβάλει ενημερωτικό πρόγραμμα, επειδή είναι «ψυχαγωγικός» ο χαρακτήρας του σταθμού. Το Contraπάντως συνεχίζει το ενημερωτικό πρόγραμμά του, ενώ σε σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμά της η εφημερίδα «Αυριανή», ιδιοκτησίας Γιώργου Κουρή επίσης, εξαπολύει σφοδρή επίθεση στο ΕΣΡ, αλλά και στην κυβέρνηση, υποστηρίζοντας ότι πίσω από το πρόστιμο βρίσκεται η κριτική «στις πολιτικές του μνημονίου» από τις εκπομπές του τηλεοπτικού σταθμού.

Σε ανακοίνωσή του το Γραφείου Τύπου του ΣΥΝ, σχετικά με την απόφαση το ΕΣΡ αναφέρει: «Μας προκαλεί εντύπωση η σπουδή, την οποία επέδειξε το ΕΣΡ, απέναντι στον τηλεοπτικό σταθμό «ΚΟΝΤΡΑ», σχετικά με την απαγόρευση εκπομπής ειδησεογραφικού-��νημερωτικού προγράμματος. Ο χρόνος στον οποίο πάρθηκε αυτή η απόφαση, λίγες μέρες πριν τις εκλογές, γεννά εύλογα ερωτήματα. Θεωρούμε ότι θα έχριζε μεγαλύτερης προσοχής μια τέτοιου είδους απόφαση εκ μέρους του ΕΣΡ».