Μπορείτε να φανταστείτε πώς ένα τατουάζ μπορεί να γίνει αφορμή για ασταμάτητη διαφήμιση; Η Σίσσυ Χρηστίδου μπορεί να το κάνει (και) αυτό, όπως τουλάχιστον απέδειξε το πρωί του Σαββάτου από το «Μες Την Καλή Χαρά».

Όλα ξεκίνησαν όταν η Σίσσυ αποφάσισε να μας δείξει το νέο τατουάζ της λίγο πριν παίξει βίντεο με την πρεμιέρα των Onirama, όπου -όλως τυχαίως- frontman είναι ο σύζυγός της Θοδωρής Μαραντίνης.

«Να σας δεί��ω το γκλίτερ tattooπου έκανα;», ρώτησε η Σίσσυ και η κάμερα ζούμαρε και ξαναζούμαρε στο σβέρκο της όπου «χτύπησε» μια κορώνα - το σήμα κατατεθέν των Onirama. «Και αυτά τα αρχικά του άνδρα μου», πρόσθεσε η παρουσιάστρια.

Στη συνέχει είδαμε το βίντεο με την πρεμιέρα του συγκροτήματος, όμως, το θέμα δεν τελείωσε εκεί: η Σίσσυ είχε να μας πει κι άλλα πολλά, μόνο που ήταν τόοοοσα πολλά που κατάντησε... promotion.

Μέχρι και το πώς μπαίνεις μες στο μαγαζί και τι ντεκόρ έχει μας περιέγραψε η σύζυγος Μαραντίνη, που -τυχαίο δεν νομίζω- ούτε μισό κακό λόγο δεν είχε να πει. «Όλο το μαγαζί ήταν γεμάτο όλο το βράδυ, ήταν καταπληκτικό», ξεκίνησε ο διθύραμβος...

«Είναι ένας χώρος που φτιάχτηκε πάνω τους, είναι δύσκολο να βρεις τέτοιο stageστην Αθήνα και πιστεύω ότι τα παιδιά θα πάνε πάρα πολύ καλά», είπε μεταξύ άλλων η Σίσσυ, που πάλι καλά που δεν μας είπε πώς είναι και οι... τουαλέτες του μαγαζιού!

Είπαμε, να τον παινέψεις τον καλό σου, αλλά έχει και το promotion τα όριά του... Μα, φαντάζεσαι κάθε παντρεμένη παρουσιάστρια να λέει μέσα από την εκπομπή της για την δουλειά του άνδρα της χωρίς σταματημό; Όχι πες μου! Είναι σαν να αρχίσει π.χ. η Μανωλίδου να μιλάει για τις επίκαιρες ερωτήσεις του Άδωνι στη Βουλή - αντέχεις αγαπητές τηλεθεατή; Δεν αντέχεις!