Πιο σκληρή από ποτέ είναι στην κριτική της για την Ρούλα Κορομηλά και το Big Brother, η Ελενα Ακρίτα, η οποία χαρακτήρισε το ριάλιτι ως το μεγαλύτερο σκουπίδι της ελληνικής τηλεόρασης. Διαβάστε τι δηλώνει για την επιστροφή της Ρούλας στην τηλεόραση.

«Οι παρουσιαστές δεν είναι δημοσιογράφοι ώστε να μένουν σε εκπομπές μέχρι τα 70 ή τα 120 χρόνια τους! Κι από την άλλη δεν κατανοώ διόλου το 'άλλο η παρουσιάστρια κι άλλο το προϊόν'. Η παρουσιάστρια είναι ο καθρέπτης του προϊόντος και το προϊόν είναι σκουπίδι! Μαζί με το Next Top Model είναι τα μεγαλύτερα σκουπίδια που έχουμε αυτή την στιγμή στην ελληνική τηλεόραση. Και μην ακούω αυτά ότι τάχα είναι εργαζόμενη στον Alpha και αφού της είπαν ��α το κάνει έπρεπε να υπακούσει. Είναι απλώς… εργαζόμενη η Κορομηλά και δεν μπορούσε να πει όχι; Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας; Πήρα το μέρος της κάποια στιγμή που της έγινε μια χυδαιότατη επίθεση, αλλά πόσο να σε προφυλάξει κάποιος όταν δεν προφυλάσσεις εσύ τον εαυτό σου;»

Η δημοσιογράφος παρουσιάστρια και σεναριογράφος μίλησε επίσης για το εάν προτιμά τον Παναγιώτη Πετράκη ή την Μαρία Μπεκατώρου στο βάθρο του νικητή του Just the two of us. «Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα ζουμερό πορτοκάλι με ένα… λαχανάκι Βρυξελλών! Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη! Να έμενε στον τελικό η Μαριάννα – που θα έμενε εάν δεν γινόταν η κόντρα με την Νέγκα και η ταύτιση με την Νταίζη -, να έκανα συγκρίσεις. Αλλά μην μου κάνεις σύγκριση. Η Μπεκατώρου είτε κερδίσει, είτε χάσει, είναι απόλυτα κερδισμένη από όλο αυτό που έγινε μαζί της. Το δίκαιο είναι να κερδίσει ο Παναγιώτης, που είναι απίστευτο ταλέντο με φωνάρα και αληθινά άψογη κίνηση».

Αλλά και για την κόντρα της Μαριάννας Πολυχρονίδη με την Αθηναϊδα Νέγκα. «Μου αρέσει να μιλάω ανοικτά και δεν μπορώ να σου κρύψω ότι της είπα «Χωσ’τα!» Το λέω πρώτη φορά αυτό σε σένα και θα σου εξηγήσω γιατί το έκανα. Η Μαριάννα Πολυχρονίδη μόλις έβγαλε το Εθνικό, την άρπαξε ο Κακογιάννης και έπαιξε Οφηλία στον Αμλετ, έχει ξεχωρίσει σε θέατρο και τηλεόραση, είναι εξαιρετική επαγγελματίας και παρά πολύ καλό παιδί και ξαφνικά δαιμονοποιήθηκε από την τελειομανία της και την καλλιτεχνική της ψυχοσύνθεση, την οποία δεν μπορεί να καταλάβει ο οποιοσδήποτε άσχετος… Μπορεί να έχυσε ένα δάκρυ στο παρασκήνιο, τι πάει να πει αυτό; Ότι μπορεί να της την πέσει κάποιος γι’αυτό και όχι για το αποτέλεσμα της δουλειάς της; Ότι θα δώσει εξετάσεις σε μια κοπέλα από το Just; Εχει δώσει σε εμάς, έχει περάσει παμψηφεί και αυτό αρκεί! Την έβγαζε η άλλη σαν την Νταίζη της Εδέμ, που δεν έχει καμία σχέση το κορίτσι κι αυτό δείχνει πόσο καλή είναι σε έναν τόσο κόντρα ρόλο».

Για το φινάλε των Μυστικών της Εδέμ: «Ήταν μία απόφαση που πήραν στο Mega στο πλαίσιο μιας οικονομικής πολιτικής που ήταν αναγκαία στους δύσκολους καιρούς που περνάμε και την οποία φυσικά αποδεχτήκαμε. Είναι τόσο άγρια τα πράγματα πια, που δεν χωρούν πολυτέλειες του τύπου – αυτό δημιουργεί ένα δραματουργικό κόλλημα σε αυτό που είχαμε στο μυαλό μας. Η κατάσταση είναι τραγική, ας κατέβουμε από τα καλάμια μας κι ας κάνουμε την δουλειά μας όσο καλύτερα για να βγούμε – εάν βγούμε από αυτήν την τεράστια κρίση. Ξεκαβαλήστε γιατί χανόμαστε!»

Πηγή: Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ