Τα «πυρά» - και - των τηλεκριτικών δέχεται η υποτονική και κουραστική βραδιά της επιλογής του ελληνικού τραγουδιού για την Eurovision. Επίκεντρό τους, η παρουσιάστρια Λένα Αρώνη.

«Τί ακριβώς παρουσίαζε η Λένα Αρώνη; Μια ανάλαφρη γιουροβιζιονική βραδιά ή αφιέρωμα στον Τάσο Λειβαδίτη; Μπερδευτήκαμε. Άχρωμη, άνευρη και υποτονική. Αφού δεν το’ χε η γυναίκα, τι ήθελε κι έμπλεκε; Και τι να κάνει; Θα πείτε. Της δόθηκε μια ευκαιρία να βγει στο γυαλί, να την αφήσει; Μ αρέσει που την περασμένη Κυριακή σε συνέντευξή της είχε δηλώσει: Η καινούρια αυτή εμπειρία θα με πάει ένα βήμα όχι μπροστά, όχι δεξιά ούτε αριστερά, σίγουρα όχι πίσω (καλά μην βάζετε και στοίχημα αγαπητή), αλλά σε μια άλλη διαδρομή. Ποια διαδρομή, Δεν θέλουμε να την αποκαλύψουμε εμείς, για να μην χαλάσουμε την έκπληξη. Ας δει το βίντεο της χθεσινής εκπομπής και θα καταλάβει μόνη της», γράφει η Μαρίνα Πετρούτσου στην Ελευθεροτυπία.

Το κομμάτι της καταλήγει: «Η ΝΕΤ μας άλλαξε τον αδόξαστο σε κάθε διακοπή (γιατί διαφημιστικό break, αφού διαφημίσεις δεν είχαν, δεν το λες) για τις ειδήσεις που επιστρέφουν. Και με αραμπά να επέστρεφαν θα είχαν φτάσει…»

Ως τον πιο λιτό και χλιαρό ελληνικό τελικό των τελευταίων χρόνων χαρακτηρίζει η εφημερίδα ΕΘΝΟΣ το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης. «Ξεκίνησε με ένα medley των υποψηφίων τραγουδιών που ερμηνεύτηκε και από τους έξι. Η Λένα Αρώνη, αμήχανη σε όλη την διάρκεια της υποτονικής βραδιάς, φορώντας το κοστουμάκι της euro-γιορτής, κράτησε χαμηλούς τους τόνους, επαναλαμβάνοντας σε κάθε ευκαιρία το νέο μότο της ΕΡΤ, η Eurovision στις σωστές της διαστάσεις».

Η εφημερίδα μάλιστα έχει πάρει αυτολεξεί την ατάκα της Λένας Αρώνη κατά την διάρκεια της βραδιάς που είπε ότι η Eurovision ήρθε στις σωστές της διαστάσεις. «Σε μια υποτονική βραδιά μα αμηχανία και χάσματα στην παρουσίαση, η Γιουροβίζιον ήρθε στις σωστές της διαστάσεις».