Το «χρυσό» σχήμα που θα φέρει την μεγάλη ανατροπή στην πρωινή ζώνη, αλλά κυρίως με λίγα (η τουλάχιστον λιγότερα από άλλες χρονιές) χρήματα αναζητούν στον Ant1.

Όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, το επικρατέστερο σενάριο για την εκπομπή της νέας τηλεοπτικής σεζόν στο Μαρούσι θέλει επικεφαλής τον Γιώργο Παπαδάκη και δίπλα του την Ράνια Θρασκιά, την Νάντια Μπουλέ και την Μαίρη Συνατσάκη. Η εκπομπή θα είναι ως επί το πλείστον ενημερωτική και θα έχει διάρκεια 5 ώρες. 8 με 11 θα βλέπουμε τον Γιώργο Παπαδάκη και 11-1 τις άλλες τρεις παρουσιάστριες, με τον Γιώργο Παπαδάκη να παρεμβαίνει, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο. «Είναι μια μορφή της ελληνικής τηλεόρασης που θα συνεχίσει να είναι μαζί μας. Αυτό είναι προς το καλό όλων μας», δήλωσε αποκλειστικά στο Star ο Γιάννης Λάτσιος.

Ο διευθυντής προγράμματος του Ant1 αποκάλυψε τα πειράματα που γίνονται στο Μαρούσι ενόψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Σε αυτά βασικό κομμάτι αποτελεί πλέον η Νάντια Μπουλέ, που εδώ και λίγες ημέρες παρουσιάζει με τον Θανάση Πάτρα το καλοκαιρινό πρωινό 10-1. Πώς σχολιάζει ο κος Λάτσιος το γεγονός ότι τα νούμερά της είναι χαμηλότερα από αυτά της Ράνιας Θρασκιά που βρισκόταν πέρυσι στην ίδια θέση;

«Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Τα πράγματα δεν είναι τα ίδια κάθε χρόνο και δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα νούμερα της Νάντιας με αυτά της Ράνιας. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός. Φέτος, τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα, για πάρα πολλούς λόγους. Η εκπομπή πάει πάρα πολύ καλά και έχει δύο πολύ αξιόλογα παιδιά ως βασικούς παρουσιαστές και πολλούς άξιους συνεργάτες και πιστεύω ότι είναι λάθος να συγκρίνεται με αυτούς τους όρους».

Ο κος Λάτσιος απέφυγε να απαντήσει στην πληροφορία που θέλει τον μισθό της Ελένης Μενεγάκη να παραμένει ίδιος κι απαράλλαχτος, την στιγμή που οι μισθοί όλων ανεξαιρέτως των παρουσιαστών έχουν ψαλιδιστεί. Δεν έκρυψε, πάντως, τον προβληματισμό του για την κατάσταση στα τηλεοπτικά πράγματα.

«Όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και γενικότερα, η οικονομία είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Υπάρχει μια τεράστια πτώση της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία είναι απόρροια της γενικότερης οικονομικής κατάστασης στην χώρα, με λιγότερες πωλήσεις και μικρότερους μισθούς. Πρέπει πλέον όλα να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».