Απαγορευμένες λέξεις αποτελούν πλέον οι «facebook» και «twitter» για τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης!

Σύμφωνα με απόφαση της κυβέρνησης, η αναφορά από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο στα συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα θα γίνεται μόνο εφόσον υπάρχει συγκεκριμένη (σοβαρή) είδηση.

Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου της χώρας, απλώς εφαρμόζεται ο νόμος του 1992, σύμφωνα με τον οποίο απαγορεύεται η προώθηση εμπορικών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια προγραμμάτων ειδήσεων.

Το ραδιοτηλεοπτικό πήγε ένα βήμα πιο πέρα, με τον εκπρόσωπο του να υποστηρίζει ότι αν οι εκπομπές προωθούν αυτά τα δίκτυα, που αξίζουν δις, θα αρχίσουν να ζητούν προβολή και άλλα κοινωνικά δίκτυα μικρότερου βεληνεκούς.