Shopping Star, το παιχνίδι μόδας, με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά, που έγινε λατρεμένη καθημερινή συνήθεια, απέκτησε φανατικούς τηλεθεατές και έγινε από τα πρώτα trends στο Twitter, επιστρέφει για ακόμα μία επιτυχημένη χρονιά και χτυπάει διπλή πρωτιά!

Την εβδομάδα 16– 20/10 το «Shopping Star» ήταν πρώτο στη ζώνη του στο δυναμικό κοινό 15 – 44 με μέσο όρο 22,1% και πρώτο στο κοινό «γυναίκες 15 -44» με μέσο όρο 27,4%, σημειώνοντας διαφορά μεγαλύτερη των 10 μονάδων από το δεύτερο σε τηλεθέαση πρόγραμμα.

Συμπληρώνοντας τον πρώτο μήνα προβολής της 2ης σεζόν (25/9 – 20/10), το «Shopping Star»  τερματίζει ξανά πρώτο στο δυναμικό κοινό 15 – 44 με μέσο όρο 18,5% αλλά και στο κοινό «γυναίκες 15 -44» με μέσο όρο 23,7%.

 

Tags: