​Για καλοκαίρι με εξηγήσεις και απαντήσεις στις κριτικές που δέχτηκε, μας αποχαιρέτησε η Ελένη Μενεγάκη.

Όπως έχει ήδη γράψει το star.gr, η παρουσιάστρια στην τελευταία (για φέτος) εκπομπή της σεζόν, ένιωσε την ανάγκη να ξεκαθαρίσει τα πράγματα, απαντώντας σε όλους όσοι υποστήριξαν πως έχει κάνει την εκπομπή της τηλεμάρκετινγκ.

Στην μακροσκελή της αναφορά, η Ελένη ανέφερε ουκ ολίγες φορές την ��αρακτηριστική φράση «κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις», θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να στηρίξει την τηλεοπτική της επιλογή, την οποία πολλοί χαρακτήρισαν «τηλεπώληση».

Και για του λόγου το αληθές, η πραγματικότητα αποδεικνύει πως όντως κάτι κέρδισε και κάτι έχασε η παρουσιάστρια.

Ας ξεκινήσουμε με το καλό: Κέρδισε ένα πολύ καλό τετραετές συμβόλαιο με τον Alpha με διευρυμένες αρμοδιότητες στο κανάλι της Κάντζας.Κατάφερε επίσης να κάνει όντως χαρούμενες πολλές τηλεθεάτριες και τηλεθεατές (ποιος θα ξεχάσει την γυναίκα που κέρδισε την μια χρονιά αυτοκίνητο και τέσσερα χρόνια αργότερα κέρδισε 9.000 ευρώ;)

Όμως οι επιλογές έχουν και το τίμημά τους, το οποίο «πλήρωσε» η Ελένη Μενεγάκη στο ραβασάκι της Nielsen.

Από την μια ο περιορισμός της θεματολογίας της τους τελευταίους μήνες και από την άλλη η δραματική μείωση των καλεσμένων της, είχαν ως αποτέλεσμα στο «κλείσιμο» του τηλεοπτικού ταμείου η Ελένη να έχει «χασούρα».

Χαρακτηριστικό είναι ότι η τελευταία εκπομπή της σεζόν σημείωσε (κατά προσέγγιση) 16,3% στο σύνολο και 19,8% στο δυναμικό κοινό, παραμένοντας στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης. Όμως άλλο το 30% και άλλο το 15! Αλλά το είπε και η Ελένη: «Κάτι κερδίζεις… κάτι χάνεις!»