​Το τρόπο με τον οποίο έχασε τα 27 κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης αποκάλυψε η Κιμ Καρντάσιαν, σχεδόν έξι μήνες αφότου έφερε στον κόσμο το αγοράκι της.

«Μόλις γέννησα το γιο μου κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και αναρωτιόμουν αν θα επανέλθω ξανά στα κιλά μου. Δούλεψα πολύ για να αποκτήσω αυτό το σώμα και μου αρέσει να το επιδεικνύω», λέει, στο περιοδικό «People», η 35χρονη τηλεπερσόνα.

Όπως αποκαλύπτει η Κιμ, το διατροφικό της πρόγραμμα βασίστηκε στη δίαιτα Άτκινς, την οποία προσάρμοσε στις ανάγκες και τα γούστα της.

Αναλυτικά, το τριήμερο πρόγραμμα διατροφής:

1η μέρα (σύνολο θερμίδων 1.504)

Πρωινό: αυγά scrambled με λουκάνικο γαλοπούλας και καπνιστό τυρί γκούντα, 120 γρ. στραγγιστό γιαούρτι με μισό φλιτζάνι blueberries
Σνακ 1: μπάρα πρωτεΐνης
Μεσημεριανό: ψητό κοτόπουλο με σαλάτα σπανάκι και ντρέσινγκ από τυρί φέτα
Σνακ 2: 1 μέτριο καρότο και 4 κ.σ. χούμους
Βραδινό: ψητό ψάρι με πράσινα φασολάκια στον ατμό

2η μέρα (θερμίδες 1.561)

Πρωινό: λουκάνικο κοτόπουλο με κουνουπίδι βραστό και τυρί
Σνακ 1: ½ μήλο και 60 γραμμάρια τυρί τσένταρ
Μεσημεριανό: μπιφτέκι γαλοπούλας με λαχανικά
Σνακ 2: μπάρα πρωτεΐνης
Βραδινό: κοτόπουλο με λεμόνι και δενδρολίβανο με σπαράγγια και ½ φλιτζάνι βρασμένο αναποφλοίωτο ρύζι

3η μέρα (θερμίδες 1.699)

Πρωινό: ομελέτα με τυρί και ρόκα και ½ μικρό πεπόνι
Σνακ 1: έναν καφέ φραπέ με γεύση βανίλια
Μεσημεριανό: λουκάνικο κοτόπουλο με noodles με κολοκυθάκια
Σνακ 2: μπάρα πρωτεΐνης
Βραδινό: ψητό κοτόπουλο με κουνουπίδι και τυρί