Με… απώλειες επέστρεψε το «Αλ Τσαντίρι» μετά από καιρό απουσίας.

Ο Λάκης Λαζόπουλος, υποδέχτηκε τους τηλεθεατές για ακόμα μια Τρίτη, αλλά αυτή τη φορά, το «Αλ Τσαντίρι» είχε… λιγότερη «πολυκοσμία», καθώς τα νούμερα της Nielsen δείχνουν πως έχει ήδη αρχίσει να μετρά τις πρώτες του «απώλειες».

Σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε το ραβασάκι (της Nielsen), ναι μεν η εκπομπή έκανε υψηλά νούμερα τηλεθέασης, ωστόσο δεν συγκρίνονται με τα σαραντάρια, τα πενηντάρια και τα εξηντάρια που έκανε στο παρελθόν, και με τα οποία είχαμε «συνδέσει» τον Λάκη Λαζόπουλο.

Συγκεκριμένα το «Αλ Τσαντίρι» χθες Τρίτη, έκανε 31,9% στο σύνολο και 28,5% στα κοινά 15-44.

Την ίδια ώρα «απέναντι», ο ΑΝΤ1 πρόβαλε αρχικά το «Μπρούσκο», που έφτασε σε απόσταση αναπνοής το «Αλ Τσαντίρι» κάνοντας 27,7% στο σύνολο και 23,9% στα κοινά 15-44, ενώ οι «Συμμαθητές» που ακολούθησαν (στον ΑΝΤ1), κατέγραψαν στο ραβασάκι της Nielsen 24,8% στο σύνολο και 24,7% στα δυναμικά κοινά.

Αν ήταν τυχαίο ή μια συνειδητοποιημένη κίνηση του τηλεοπτικού κοινού να μην «μπει» στο «Τσαντίρι» του Λάκη, είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον. Το σίγουρο είναι πάντως, πως τα παραπάνω νούμερα αποτελούν «τροφή» για… προβληματισμό για τον σατιρικό ηθοποιό, καθώς είτε απλά καταδεικνύουν την επιθυμία του κοινού να παρακολουθήσει σειρές, είτε δείχνουν ότι απλά οι τηλεθεατές δεν συμφωνούν ή έχουν απλά «κουραστεί» από τη σάτιρα του.