Η Miss Moneypenny (χαρακτήρας στο νέο James Bond) έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαφημιστική ταινία που γυρίστηκε για τη Sony.

Πριν ακόμα βγει στις αίθουσες η νέα κινηματογραφική ταινία SPECTRE, η Sony ξεκίνησε τη διαφημιστική της καμπάνια με τίτλο «Made for Bond», με πρωταγωνίστρια τη Naomie Harris, ως Moneypenny. Το SPECTRE, από την EON Productions του Albert R. Broccoli, την Metro-Goldwyn-Mayer Studios και την Sony Pictures Entertainment, θα βγει στις βρετανικές αίθουσες στις 26 Οκτωβρίου, στις αμερικάνικες αίθουσες στις 6 Νοεμβρίου και στην Ελλάδα από τις 12 Νοεμβρίου 2015.

Μέσα από συναρπαστικές σκηνές δράσης, αυτό το σύντομο φιλμ ακολουθεί ένα κυνηγητό που κόβει την ανάσα στη Νότια Όχθη του Τάμεση, στο Λονδίνο, όπου η Moneypenny παλεύει με μυστηριώδεις κακούς για να παραδώσει το Xperia Z5 στον James Bond και χρησιμοποιεί κορυφαία gadget, όπως την προηγμένη compact φωτογραφική μηχανή RX100 IV Cyber-shot, για να καταγράψει τη δράση σε πάρα πολύ αργές κινήσεις.

Ο θρυλικός Βρετανός σκηνοθέτης Danny Kleinman βρίσκεται πίσω από αυτό το φιλμάκι των 60 δευτερολέπτων. Η διαφημιστική εταιρεία adam & eve DDB μαζί με την εταιρεία παραγωγής Rattling Stick συνέβαλαν στη δημιουργία αυτής της διαφημιστικής ταινίας, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας γυρίστηκε με την επαγγελματική βιντεοκάμερα F65 της Sony, και εμπλουτίστηκε με παρακολούθηση σε αργή κίνηση, που μπορεί να δει ο θεατής μέσα από την οθόνη της μηχανής RX100 IV και με φωτογραφίες που προβάλλονται στην οθόνη του Xperia Z5.

Ο Danny Kleinman δήλωσε: «Αυτό το σύντομο φιλμ, στο πλαίσιο της καμπάνιας για την προβολή της ταινίας, πραγματικά συλλαμβάνει την ένταση του κυνηγητού, τον κίνδυνο της αποστολής και ταξιδεύει το θεατή στην περιπέτεια, με φόντο το εμβληματικό Λονδίνο.»

Η Naomie Harris δήλωσε: «Το Λονδίνο αποτελεί το ιδανικό σκηνικό για αυτό το σύντομο φιλμ, στο πλαίσιο της καμπάνιας για την προβολή της ταινίας. Στην καρδιά της κάθε ταινίας του James Bond υπάρχει η «βρετανικότητα» του, γι’ αυτό ήταν πολύ σημαντικό να γυριστεί εδώ αυτή η διαφήμιση. Δεν πρόκειται για μια παραδοσιακή διαφήμιση, είναι μια μίνι ταινία δράσης από μόνη της».

Ο Kazuo Hirai, Πρόεδρος και CEO της Sony Corporation πρόσθεσε: «Η Sony υπήρξε περήφανος συνεργάτης των εμβληματικών ταινιών του James Bond, αρχής γενομένης από το Casino Royale. Το smartphone Xperia Z5 και η φωτογραφική μηχανή RX100 IV είναι έτοιμα για δράση και γεμάτα χρήσιμες λειτουργίες, παραμένουν, ωστόσο, πραγματικά, καθημερινά εργαλεία για όλους μας. Είτε τα χρησιμοποιεί η Moneypenny σε μυστικές παρακολουθήσεις, είτε ένας δημιουργικός φωτογράφος που θέλει να συλλάβει και να μοιραστεί εξαιρετικές φωτογραφίες σε κοινωνικά δίκτυα, είναι εύκολα στη χρήση, χωράνε στην τσέπη σας και είναι βραβευμένα προϊόντα - για καθημερινή χρήση, αλλά και μυστικές αποστολές, εξίσου».

Η καμπάνια ξεκινάει επίσημα με το τηλεοπτικό διαφημιστικό, που θα προβάλλεται στο Ηνωμένο Βασίλειο από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι τις 8 Νοεμβρίου. Η διαφημιστική εταιρεία MediaCom έχει αναλάβει την καμπάνια που περιλαμβάνει, επίσης, έντυπα, retail, ψηφιακά μέσα και διαφήμιση OOH (out-of-home).

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO.