Σε μια μεγάλη γκάφα με το… «καλημέρα» υπέπεσε το πρωί της Πέμπτης το ειδησεογραφικό πρακτορείο ΑΠΕ- ΜΠΕ καθώς δημοσίευσε μια… «μπαγιάτικη» συνέντευξη του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη σε αυστραλιανό μέσο!

Η συγκεκριμένη συνέντευξη είχε δοθεί τρία χρόνια πριν, γεγονός που δεν αναφερόταν στο σχετικό δημοσίευμα!

Ο κ. Βαρουφάκης ο οποίος ασχολείται ενεργά με το twitter δεν άφησε ασχολίαστη τη γκάφα γράφοντας χαρακτηριστικά στον προσωπικό του λογαριασμό: «Χαίρομαι που ανακαλύψατε την συνέντευξή μου με τον R. Gottliebsen. Αν α��αφέρατε ότι δόθηκε τον Οκτώβριο του 2012 θα χαιρόμουν περισσότερο».

BAR.jpg
Πάντως, το απόγευμα της Πέμπτης, το ΑΠΕ έσπευσε σε ακύρωση του σχετικού τηλεγραφήματος: «Ακυρώνεται το τηλεγράφημα με τίτλο «Αυστραλία: “Παραλογισμός” η απαίτηση της τρόικας για περαιτέρω συρρίκνωση του δημόσιου τομέα, τονίζει ο Γ. Βαρουφάκης σε συνέντευξη στην εφημερίδα The Australian» που μεταδόθηκε στις 10.19, καθώς εκ παραδρομής του ανταποκριτή μας στην Αυστραλία μεταδόθηκε συνέντευξη του υπουργού Οικονομικών που είχε δώσει στην εφημερίδα The Australian, τον Οκτώβριο του 2012».

Μάλιστα, νεότερο τηλεγράφημα του πρακτορείου αναφέρει πως "ο ανταποκριτής του ΑΠΕ - ΜΠΕ στην Αυστραλία τέθηκε σε προσωρινή αργία μετά τη μετάδοση δήθεν χθεσινής συνέντευξης στην εφημερίδα «The Australian» του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, η οποία, ωστόσο, είχε δημοσιευθεί στην ίδια εφημερίδα προ διετίας. Το ΑΠΕ - ΜΠΕ ζητεί συγγνώμη από τους συνδρομητές του. Το θέμα θα απασχολήσει την πρώτη συνεδρίαση του νέου ΔΣ του ΑΠΕ-ΜΠΕ".