Με ένα καυστικό κείμενο στο προσωπικό της blοg η Έλενα Μακρή - Λυμπέρη με τίτλο «Ιt takes two Eleni» απαντάει στο εξώδικο που έστειλε η παρουσιάστρια στο περιοδικό Hello το οποίο φιλοξενούσε στις σελίδες του φωτογραφίες από το εσωτερικό του ξενοδοχείου στην Κηφισιά, όπου έγιναν τα γενέθλια της Βαλέριας.

Όπως σας γράψαμε από το star.gr, η Ελένη Μενεγάκη η οποία είναι αποφασισμένη να προστατέψει τα παιδιά της με νύχια και με δόντια, όπως φαίνεται, και μάλιστα κοινή συναινέσει με τον πρώην σύζυγό της, Γιάννη Λάτσιο, ανέφερε μεταξύ άλλων στο εξώδικο το εξής: «σας καλώ να απαλείψετε από το συγκεκριμένο τεύχος όλες τις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τον ιδιωτικό χώρο (νομικά ισοδύναμο με την κατοικία που απολαμβάνει και της αυτής συνταγματικής προστασίας του ασύλου), όπου έλαβε χώρα μία απολύτως ιδιωτική εορτή, ήτοι τα γενέθλια της ανήλικης κόρης μου Βαλέριας, άλλως, σας γνωρίζω ότι προτίθεμαι να προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια, προκειμένου να διασφαλίσω τα απόλυτα δικαιώματα προστασίας των ανηλίκων τέκνων μου»

Στο κείμενο της η κα Λυμπέρη παραθέτει εξώφυλλα της Ελένης Μενεγάκη σε διάφορα περιοδικά, αναφέροντας όλα όσα έχει κάνει ο Όμιλος για την παρουσιάστρια όλα αυτά τα χρόνια γράφοντας χαρακτηριστικά:

«Θεμιτό, σεβαστό, μη διαπραγματεύσιμο, άλλωστε το Hello! ήταν πάντα στο πλευρό της κυρίας Ελένης, από καταβολής tv-celebrities. Εμείς έχουμε παράδοση πλέον στον τομέα Ελένη Μενεγάκη. Η μισή πτέρυγα, αν στεγαζόμασταν σε ιδιόκτητα κτίρια, έπρεπε λογικά να φέρει το όνομά της. Και τα "Άπαντα" της Ελένης με βιβλιοθήκη δώρο να βγάλουμε, αναμενόμενο θα είναι. Τέτοια προσωπολατρεία, από την εποχή των Βυζαντινών εικόνων και τις εικονομαχίες έχει να γνωρίσει ο τόπος. Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι ασχολούμαι αποκλειστικά μαζί της, θέλοντας και μη (μαζί με τόσους και τόσους άλλους) από το 1993, έχοντας κάνει την Ελένη αφίσα – κάρτα – κορνίζα στο ΕΓΩ, στο 7 ΜΕΡΕΣ TV, στο ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ, στο TV SHOWTIMΕ, στο LIFE&STYLE, νύφη, έγκυο (τρέχαμε στην Κρήτη και ράβαμε ειδικές κελεμπίες με τον συγχωρεμένο Μιχάλη Ασλάνη), μαμά, με καρότσι, χωρίς καρότσ��, βαμπ του μεσοπολέμου, ακόμη και εξώφυλλο στη VOGUE την έκανα (που αμφιβάλλω αν ήξερε να προφέρει τα ονόματα των σχεδιαστών και που έδωσα μάχη για να επιβάλω μια TV persona άνω των 40 ετών και μη μοντέλο σ' έναν τέτοιο τίτλο), και σε τόσα άλλα που ξεχνάω».

eleni-menegaki-vogue-hellas-january-20111.jpg
«Δεν ήθελε η Ελένη να στέλνουμε παπαράτσι; Σεβαστό! Τους ακυρώναμε εμείς, έτρεχαν στην Άνδρο για άλλα έντυπα αυτοί! Τίζερ – πίξελ φουλ στα παιδιά της κάναμε, πετούσα φωτογραφίες όταν χώριζε και φαινόντουσαν τα προσωπάκια τους, και πολλά περισσότερα και διακριτικότερα θα έκανα, αν δεν αφηνίαζαν μαζί της όλοι οι δημοσιογράφοι που είχα τότε στο Hello! και τους οποίους ρώταγα αγανακτισμένη: "Γιατί την κυνηγάτε τόσο; Αφήστε την, θα της φέρετε το αντίθετο αποτέλεσμα, ο κόσμος θα δυσανασχετήσει"» προσθέτει και επισημαίνει για τα ασφαλιστικά μέτρα.

lifestyle1.jpg

«Επανέρχομαι στα ασφαλιστικά μέτρα. Ασφαλιστικά μέτρα σημαίνει να μαζευτούν όλα τα αντίτυπα του Hello!, απ' όλη την Ελλάδα, γιατί η κυρία Ελένη δε συμφωνεί με τη δημοσίευση μιας από τις δώδεκα φωτογραφίες που περιέχει το άρθρο (και η οποία δείχνει μια τούρτα και παιδάκια, εντελώς καλυμμένα με πίξελ, να σβήνουν τα κεράκια). Στο ίδιο event επέτρεψε –εικάζω– σε φωτογράφο από εβδομαδιαίο έντυπο λαϊκής αισθητικής να την απαθανατίσει σε τρυφερές στιγμές με το σύντροφό της. "Μα, αυτό δε γίνεται, σύμφωνα με το Σύνταγμα των Ελλήνων, μόνο αν θίξεις την τιμή και την υπόληψη του Προέδρου της Δημοκρατίας ή αν ξεσηκώνεις σε επανάσταση τον ελληνικό λαό;", ρώτησα απορημένη το δικηγόρο. "Ναι, έτσι είναι, αλλά αυτό ήρθε", μου είπε, κι αυτός απορημένος»

Μάλιστα περιγράφει πόσο βαρετή είναι η εκπομπή της Ελένης Μενεγάγη λέγοντας: «Προσωπικά, δε βρίσκω καν ενδιαφέρουσα εδώ και χρόνια τη δουλειά της Ελένης Μενεγάκη. Βλέπω πόσο βαριέται –ως και τσίχλα μασάει, χωρίς αιδώ, κατά τη διάρκεια της εκπομπής της– και τη μεταδίδει κιόλας αυτή τη βαρεμάρα στο κοινό της. Είναι απλά καθισμένη, μόνιμα απροετοίμαστη, ρεπορτάζ δεν κάνει γιατί δεν ξέρει να κάνει. Αναγιγνώσκει δουλειές δημοσιογράφων από τα sites, που παράγουν πρωτογενές υλικό, καθώς και από τα περιοδικά μας, που επέλεγε πάντα και παρουσίαζε το φιλέτο, κι ας είχε πέσει δουλειά και πόνος από κάποιους για να εξασφαλίσουν την όποια συνέντευξη. Οι συνεργάτες της, ουσιαστικά προσπαθούν να φτιάξουν το κέφι της ναζιάρας ή άκεφης (κατά περίπτωση) σουλτάνας Χουρέμ, αλλά ποιος νοιάζεται για το ατελείωτο telemarketing μιας εκπομπής που μπορείς να δεις μόνο άρρωστος στο κρεβάτι του Υγεία;»

«Εύχομαι μόνο, τα δεκάδες εξώφυλλα στο ΕΓΩ, στο 7 ΜΕΡΕΣ TV, στο LIFE&STYLE και στη VOGUE (όπου λογοδότησα για σένα Ελενίτσα), αλλά και οι βραβεύσεις στις "Γυναίκες της Χρονιάς" του LIFE&STYLE (που με προειδοποίησες κάποτε, επειδή δεν είχες βγει νικήτρια, πως θα αρνιόσουν να το παίρνεις για τρία χρόνια, ως εμπάργκο, όπως έκανες σε βραβεία εφημερίδας, και σου απάντησα τότε με απάθεια "who cares?"), να κοσμούν και τους δικούς σου τοίχους. Γιατί και πολλοί άλλοι εργάστηκαν για σένα πολλά χρόνια σκληρά, κι ας τα "άκουγαν" από μένα για την τελειότητα που ��πιζητούσα, αποθεώνοντάς σε ως μια "άλλη", για να μπορείς εσύ να μας κλείνεις ακόμα την XXL βλεφαρίδα MAC κάθε μεσημεράκι. It takes two to tango baby!» καταλήγει.