​Μετά το #IceBucketChallenge, μια νέα καμπάνια με το hashtag #SmearForSmear κάνει το γύρο των social media, έχοντας ως στόχο να προειδοποιήσει τις γυναίκες για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται συχνά στις ηλικίες 25-29 ετών, και αυτό γιατί πολλές γυναίκες δεν κάνουν τακτικά το τεστ ΠΑΠ τους.

Channelle-Gowland-from-Co-Durham.jpg
Το #SmearForSmear, ξεκίνησε από μια οργάνωση της Βρετανίας, που ονομάζεται «Jo’s Cervical Cancer» και παρέχει στις γυναίκες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την εν λόγω νόσο.

Danielle-Naylor-from-Stoke-on-Trent.jpg
Μέσω αυτής της καμπάνιας, στόχος είναι να ελέγχονται τακτικά, καθώς τα αποτελέσματα των ερευνών (τουλάχιστον στη Βρετανία), είναι απογοητευτικά.

Jade-Phillimore-from-Redditch.jpg
Πως λειτουργεί η καμπάνια; Αν και δεν είναι τόσο μεγάλης έκτασης όσο το #IceBucketChallenge, οποιαδήποτε γυναίκα το επιθυμεί, φορά το κραγιόν της και μουντζουρώνεται, ανεβάζοντας τη φώτο στα social media με το hashtag #SmearForSmear.

Laura-Taylor-Cork-Ireland.jpg
Στην καμπάνια έχουν λάβει μέρος και πολλές celebrities, όπως η Κάρα Ντελεβίν

2535615200000578-0-image-m-127_1422723910167.jpg
Η Ρίτα Όρα

rita ora.jpg
Η Τζόρτζια Μέι Τζάγκερ

georgia.jpg
H Κλόε Σιμς
chloe sims.jpg