Τον λόγο για τον οποίο το Facebook έχει «μου αρέσει», αλλά όχι… «δεν μου αρέσει», αποκάλυψε ο δημιουργός του πιο δημοφιλούς κουμπιού, το οποίο έχει μετατραπεί σε μόνιμη... αγωνία για τους περισσότερους χρήστες των social media!

«Υπήρχε διαμάχη για το αν θα έπρεπε να υπάρξει η συγκεκριμένη επιλογή. Σε αντίθεση με το "like", το "dislike" φανερώνει αρνητικά συναισθήματα και προκαλεί ανεπιθύμητα vibes μεταξύ των χρηστών», δήλωσε ο πρώην επικεφαλής προγραμματιστής του Facebook, Μπρετ Τέιλορ, που αποχώρησε από την εταιρεία πριν από περίπου δύο χρόνια.

Όπως πρόσθεσε ο ίδιος, το «δεν μου αρέσει» θα ενθάρρυνε αρνητικά συναισθήματα μεταξύ των χρηστών του δημοφιλούς μέσους κοινωνικής δικτύωσης, οπότε αποφάσισαν να το αποκλείσουν. «Εάν υπήρχε το “dislike” θα είχε πολύ αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο. Αν θες να δηλώσεις τη δυσαρέσκειά σου προς κάτι, μάλλον θα ήταν προτιμότερο να γράψεις ένα σχόλιο, γιατί, πιθανότατα, μόνο με λόγια θα καταφέρεις να εκφραστείς πλήρως. Δε λέω ότι το “like” είναι τέλειο, αλλά τα πράγματα συνήθως είναι πιο πολύπλοκα από ��ο πάτημα ενός κουμπιού, όταν θέλουμε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας», συνέχισε.

«Αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις, καλύτερα μην πεις τίποτα», είναι το μότο των σχεδιαστών του Facebook, που μάλλον… δεν το τηρούν κατά γράμμα όλοι οι χρήστες του!