Με αιχμές για κομματική ομπρέλα και γάντι επανάστασης, αλλά και αναφορές για τρικ προώθησης του νέου της δίσκου, η εφημερίδα «Τα Νέα» επικρίνει την Χαρούλα Αλεξίου για την συναυλία της στο Σύνταγμα υπέρ των απολυμένων καθαριστριών.

Με τον τίτλο «Της επανάστασης και της λάτρας» ο δημοσιογράφος Παύλος Αγιαννίδης γράφει για το χέρι με το γάντι κουζίνας που σήκωσε ψηλά η Χαρούλα Αλεξίου «σε γροθιά. Επαναστατημένο – που φοριέται και πολυ τελευταία, ανέξοδα», ενώ προσθέτει πως η τραγουδίστρια είχε «κοτζάμ κομματική ομπρέλα να την προστατεύει. Την ήξερε και την αποζητούσε» και για αυτό δεν ένοιαζε αν θα ψιχαλίσει αντιρρήσεις.

«Και άρχισε από το επαναστατημένο μικρόφωνο με το γάντι της κουζίνας, να λέει τραγούδια από τη νέα της δουλειά. Οπως κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τον εαυτό του και κυρίως τα τρικ της προώθησης του νέου του δίσκου. Αφησε πίσω της ό,τι λαϊκό είχε τραγουδήσει το στόμα κάθε Ελληνα. Αλλωστε είχε περάσει πια σε κανέλες, νεράντζια και άλλα γλυκά του κουταλιού. Σε τραγούδι», συνεχίζει το άρθρο.

Συνδέοντας την υπόθεση των απολυμένων καθαριστριών με την δολοφονία του Παύλου Φύσσα, ο δημοσιογράφος καταλήγει: «δεν βρήκε γάντι να φορέσει και ομπρέλα να την καλύπτει όταν δολοφονούνταν από τον ζοφερό εθνικισμό ο συντεχνίτης της από το Πέραμα Παύλος Φύσσας, για τη στάσης ζωής και τέχνης του. Είχε λάτρα τότε...».