Σε αγαπημένο θέμα των Ελλήνων χρηστών των social media εξελίσσεται η Eurovision, καθώς, για ακόμα μία χρονιά, οι αναφορές στον διαγωνισμό τραγουδιού έδωσαν και πήραν, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας Monitor που έχει αναπτύξει η Sidebar, ο ελληνικός τελικός εκτόξευσε τις αναφορές στην Eurovision εν μία νυκτί.

4graphs.png

Τις τελευταίες 30 μέρες, οι χρήστες των social media ασχολήθηκαν εκτενώς με την Eurovision, με τις περισσότερες αναφορές να καταγράφονται στις 5 Μαρτίου, οπότε και ανακοινώθηκαν τα τέσσερα υποψήφια τραγούδια, στις 9 Μαρτίου, οπότε και η Έλενα Παπαρίζου διαγωνίστηκε στον σουηδικό τελικό και στις 11 του μήνα, την βραδιά, δηλαδή, του ελληνικού τελικού.

Οι περισσότερες αναφορές έχουν γίνει από άντρες, η ηλικιακή ομάδα που κυριαρχεί είναι η 21 – 35 (με ποσοστό 64%), ενώ το Twitter ήταν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο γράφτηκαν τα περισσότερα σχόλια.

word.png

Σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες αναφορές ήταν θετικές, καθώς οι αρνητικές εστιάστηκαν κυρίως στις διαμαρτυρίες έξω από τον χώρο της διοργάνωσης.

Όσον αφορά τις λέξεις που εμφανίστηκαν πιο συχνά δίπλα στην λέξη «Eurovision» ήταν οι «τελικός», «ελληνικός» και «τραγούδια» , ενώ οι φράσεις που αναφέρθηκαν περισσότερο ήταν οι «υποψήφια τραγούδια», «υποψήφιοι για τον ελληνικό τελικό της Eurovision» και «ψήφισε το αγαπημένο σου τραγούδι για τον ελληνικό τελικό της Eurovision».

phrase.png